نمایش مستند شهید شاخص طلبه در حوزه‌های علمیه استان خوزستان

مستند زندگی شهید شاخص طلبه شهید "سیدفخرالدین طباطبایی" برای طلاب استان خوزستان به نمایش در می‌آید.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت؛ علی کاظم‌بهرام (مسئول سازمان بسیج طلاب استان خوزستان) با تاکید بر برگزاری باشکوه این رویداد فرهنگی در خوزستان اظهار کرد: ما در ابتدا برنامه‌ریزی کرده‌ بودیم که 45 پایگاه بسیج حوزه علمیه فیلم‌ها را نمایش دهند اما در روزهای اخیر حوزه‌های علمیه استقبال بسیار فراتر از انتظاری از جشنواره کردند که تعداد مکان‌های برگزاری ما به 61 حوزه علمیه در استان رسید.
 
وی ادامه داد: یکی دیگر از نکات قابل توجه در استان خورستان این است که عمده طلبه‌های ما سرگروه پایگاه‌های مساجد و محلات در استان هستند. طلاب ابراز علاقه کرده‌اند که این طرح بسیار عالی را به جمع نمازگزاران مساجد ببرند که می‌تواند اقدامی قابل توجه باشد.
 
کاظم‌بهرام همچنین با تاکید بر اینکه قصد دارند برنامه نمایش فیلم را تا آخر سال برای طلاب ادامه دهند گفت: در سازمان بسیج طلاب مستندی از یک شهید شاخص طلبه به نام شهید سیدفخرالدین طباطبایی ساخته شده است. این مستند روز گذشته از شبکه سراسری قرآن پخش شد. همچنین برنامه‌ریزی کرده‌ایم که این فیلم تا پایان سال در تمام حوزه‌های علمیه به نمایش درآید و بیوگرافی‌ای تصویری و نوشتاری را به طلاب ارائه دهیم.
 
مسئول سازمان بسیج طلاب استان خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: خوزستان پایتخت مقاومت است و قشرهای مختلف مردم استقبال بسیار زیادی از جشنواره و فیلم‌های آن دارند. ما در سازمان بسیج طلاب تاکید داریم که تا روحانیون و طلاب جوان را با نقش فوق‌العاده روحانیون در دفاع مقدس آشنا کنند. خداراشکر که این حرکت به برکت جشنواره دفاع مقدس آغاز شده است.
 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.