راهیابی تله فیلم "جشن تكلیف" به جشنواره كودك و نوجوان اصفهان

تله فیلم "جشن تكلیف" از تولیدات گروه كودك و خردسال شبكه دو به بخش مسابقه بیست و هشتمین جشنواره كودك و نوجوان اصفهان راه یافت.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی شبكه دو، تله فیلم «جشن تكلیف» كه برگرفته و تلخیصی از سریال «فاخته» شبكه دو است كه در ایام ماه مبارك رمضان از این شبكه پخش شد، به بخش مسابقه بیست و هشتمین جشنواره كودك و نوجوان اصفهان راه پیدا كرد.

داوود قچاق تهیه كننده این تله فیلم در این باره گفت: قبل از تصویربرداری سریال«فاخته» در صحبتی که با بازیگران این فیلم داشتم طرحی مبنی بر پایان بندی این سریال در قالب فیلم مستقلی طرح شد و سالها قرار بود تله فیلمی به نام «پدربزرگ» بسازم اما پس از پخش سریال «فاخته»  و تهیه تله فیلمی مستقل با نام «جشن تکلیف» توانستم به آرزوی خود دست یابم.

«جشن تكلیف» رابطه نوه و پدربزرگی را در بستری مناسب نشان می دهد كه بسیار جالب توجه است. از آنجا كه بچه ها پایه های اصلی جامعه هستند نباید آنها را رها کرد و در عصر ارتباطات و گسترش فناوری كه کودکان به همه چیز دسترسی دارند، معضلات جامعه بایستی بهتر به تصویر كشیده شود و من امیدوارم با راهیابی این اثر به جشنواره كودك و نوجوان اصفهان و كسب جایزه به نوعی خستگی همكاران و عوامل این كار را جبران كرده باشم.

بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۱۱ تا ۱۴ مهرماه در اصفهان برگزار می‌شود.


انتهای پیام /اس
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار