زنجان/

حکم سنگین تعزیرات حکومتی زنجان برای قاچاقچی پوشاک خارجی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان با اشاره به کشف محموله پوشاک خارجی قاچاق در زنجان گفت: این قاچاقچی با حکم سنگین تعزیرات حکومتی استان زنجان روبرو شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،مرتضی ممیزی با بیان اینکه محموله پوشاک خارجی قاچاق به مقصد نرسید، اظهار کرد: این قاچاق توسط ماموران انتظامی شهرستان زنجان کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: پس از کشف این محموله توسط ماموران انتظامی شهرستان زنجان پرونده متهم به تعزیرات حکومتی استان زنجان ارجاع داده شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان عنوان کرد: پس ارجاع پرونده به تعزیرات حکومتی استان زنجان پرونده در شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز رسیدگی شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از بررسی مستندات، شواهد و قرائن موجود در پرونده تعزیرات حکومتی استان زنجان اقدام به صدور رای کرد.

ممیزی با بیان اینکه پرونده متهم در تعزیرات حکومتی استان زنجان مختومه اعلام شده است، گفت: این متهم علاوه بر ضبط خودرو و کالای مکشوفه به پرداخت جریمه نقدی در حق صندوق دولت جمهوری اسلامی ایران محکوم شده است.

وی با اشاره به میزان جریمه نقدی این قاچاقچی اظهار کرد: متهم پرونده به پرداخت 500 میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت جمهوری اسلامی ایران محکوم شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان افزود: محموله کشف شده از این قاچاقچی پوشاک و البسه خارجی است که با تیزبینی ماموران انتظامی شهرستان زنجان کشف و با حکم سنگین تعزیرات حکومتی استان زنجان روبرو شد.

انتهای پیام/م

منبع: تسنیم
برچسب ها: قاچاق ، تعزیرات ، پوشاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.