مدیر مسئول انتشارات تجلی مهر:

امیدی به بهبود وضعیت چاپ و نشر نداریم

"کامران شرفشاهی" مدیر مسئول انتشارات تجلی مهر با توجه به عرضه کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید با قیمت‌های بالا گفت: به مخاطبان امیدی به بهبود وضعیت چاپ و نشر ندارد.

"کامران شرفشاهی" مدیر مسئول انتشارات تجلی مهر در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران کتاب‌های درسی با قیمت بالا را نشانه نبود امیدی به بهبود وضعیت چاپ و نشر دانست و افزود: وضع کاغذ و افزایش هزینه‌ها و مشکلات موجود برای ناشران به گونه ای است که اجازه کار در عرصه چاپ و نشر را به ناشران نمی‌دهد.

وی گفت: دست اندرکاران عرصه چاپ و نشر منتظر نحوه عملکرد مدعیان کمک به عرصه کاری خود هستند تا شاید امیدی در دل این فعالان فرهنگی زنده شده و بار دیگر خونی تازه در رگ‌های خشکیده صنعت چاپ و نشر کشورمان جاری شود.

مدیر مسئول انتشارات تجلی مهر در صورتی به ناامیدی خود از بهبود وضعیت چاپ و نشر کشور اشاره کرد و گفت: چندی پیش و در اثنای برگزاری مراسم رونمایی از کتابشناسی ماه، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سخن از ناشرانی به میان آورد که پس از 40 سال فعالیت در عرصه چاپ ونشر کشورمان به دلیل حل نشدن مشکلات موجود بر سر راه فعالان این عرصه تصمیم به کنار گذاشتن حرفه فرهنگی نشر کتاب گرفته‌اند.

انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار