پیرموذن در نطق میان دستور:

گام‌های بلند دولت در دستیابی به رشد مثبت اقتصاد را ارج می‌نهیم

نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین گفت: امروز رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل به حقانیت ایران اعتراف کرد و حق تولید سوخت لازم برای این کار را نیز قائل شد، دنیا اعتراف کرد بدون کمک ایران مقتدر نمی‌توانند داعش را از بین ببرند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، کمال‌الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل، نمین و نیر در جلسه علنی امروز چهارشنبه 9 مهر در نطق میان دستور گفت: بی‌تردید کارنامه درخشان دوران دفاع مقدس از تابناک‌ترین موازین اسلامی، انقلاب و ملی ما است و شایسته است که ملت بزرگ ما که خود آفریننده و خالق آن حماسه جاودانه که در حال حاضر در کشور در حال جریان است و در پاسداشت آن میراث ماندگار و فضای ملی و معنوی پدید آمده از آن به نیکوترین وضع در داخل و خارج از کشور بکوشند.
 
وی افزود: آغاز سال تحصیلی در دانشگاه‌ها و مدارس و مراکز آموزشی فرصت مغتنم برای ادای احترام و تکریم نسبت به منزلت والای خردورزی، دانش آموزی، روشن‌گری اندیشه‌های جامعه و نقد در جامعه است.  
 
پیرموذن تصریح کرد: امروز کشورها به منافع ملی خود می‌اندیشند فقدان ارتباطات و تعامل موثر و مفید بین‌المللی در کنار کم توجهی به افزایش رشد توانمندی‌های اقتصادی مولد مالی، فناوری و عموم منابع انسانی اصولگرا و اصلاح طلب توانمند، علت‌العلل ناکارآمدی و رکود در ایران است، تاخیر در رسیدگی مجدانه به عدم تعادل و توازن‌ها و نابرابری‌های ناموجه موجود در پهنه سرزمین ایران خواسته در مناطق مرزی، حاشیه‌ها شهری و روستاها و تداوم بمباران بحران‌هایی هم چون مسئله آب، محیط زیست و بیکاری می‌تواند نظام ملی در آینده را با مخاطره جدی روبه رو کند.
 
نماینده مردم اردبیل، نمین و نیر تاکید کرد: مجلس و دولت با همکاری نزدیک و کار فشرده و جهادی و به قول مقام معظم رهبری می‌توانند از فرصت مغتنم تهیه برنامه توسعه به منظور طرح بایسته‌های لازم برای ریشه‌دار کردن تولید، رشد پرشتاب اقتصادی و توسعه متوازن کشور استفاده کرده و برنامه‌ریزی کنند.   
 
عضو کمیسیون صنایع افزود: ما باید گام‌های بلند دولت را در دستیابی به رشد مثبت اقتصاد و برداشتن تحریم‌ها در خارج را ارج نهیم و همه رشته‌های هنرمندانه غرور آفرین رئیس‌جمهور مقتدر ایران را در سفر به نیویورک به خاطر اظهارات سخیف نخست وزیر ذلیل بریتانیا پنبه نکنیم، به خود بیایید.

وی ادامه داد: امروز رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل به حقانیت ایران اعتراف کرد و حق تولید سوخت لازم برای این کار را نیز قائل شد، دنیا اعتراف کرد بدون کمک ایران مقتدر نمی‌توانند داعش را از بین ببرند. 
 
پیرموذن اظهار داشت: آرای ملت به دکتر روحانی به اعتبار کلیدی بود که برای رهایی ایران از دام تحریم‌ها نشان داده بود دولت و مجلس در قبال نگه‌داشتن امید مردم به افزایش سرمایه اجتماعی مسئول است، لازمه حماسه اقتصادی جذب سرمایه گذاری‌های خارجی و داخلی و توسعه گردشگری به جد به رعایت سه اصل تعیین کننده رقابت، کیفیت و استاندارد نیاز دارد.
 
نماینده مردم اردبیل، نمین و نیر تاکید کرد: وجود جناح‌های اصولگرا و اصلاح طلب در ایران و وجود مجلس و دولت دو بال پرواز توسعه یافتگی پرشتاب ایران اسلامی است.  
 
عضو کمیسیون صنایع خطاب به وزیر ورزش ادامه داد: این چه رویه‌ای است که علی دایی شهریار فوتبال را مظلوم و علی کریمی را لوس و نونور کرده‌اید، خارج از ظرفیت ایشان به وی مسئولیت می‌دهید که به احتمال فراوان خسران آور خواهد بود. 

انتهای پیام/

برچسب ها: نماینده ، صحن ، نطق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار