مربی تیم ملی اسکیت نمایشی:

در پی تدارک یک رشته جدید به نام "پرستیشن تئاتر شو" هستم

مربی تیم ملی اسکیت هنری بانوان کشورمان گفت: طبق تصمیمات گرفته شده یک رشته جدید به نام "پرستیشن تئاتر شو" به من ارائه شده است که برای معرفی این رشته جدید به علاقمندان در پی یک کارگاه آموزشی هستم.

فریبا فتحی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص شانژدهمین دوره مسابقات رولر اسکیت اظهار داشت: امسال در مسابقات آسیایی هاینینگ چین تیم ملی اسکیت هنری کشورمان برای نخستین بار در رقابت‌های گروهی شرکت کرد و توانستیم پس از تیم قدرتمند چین بر سکوی دوم بایستیم و مدال نقره را از آن خود کنیم.

مربی اسکیت نمایشی در خصوص عضو کمیته اسکیت هنری شدن افزود: پس ازعملکرد موفق بانوان کشورمان در رشته اسکیت هنری و کسب مقام دوم، نوریو ایواکاتا عضو هیأت اجرایی کمیته اسکیت هنری فدراسیون جهانی مرا به عنوان کمیته اسکیت هنری در آسیا منصوب کردند.

فتحی در خصوص برنامه‌های آینده تیم و خود اظهار داشت: طبق تصمیمات گرفته شده یک رشته جدید به نام پرستیشن تئاتر شو به من ارائه شده است که این رشته جدید در واقع تأتر بدون کلام است فقط با چهار بازیکن به اجرا در می‌آید و ما در پی تدارکات یک کارگاه آموزشی هستیم که بتوانیم بازیکنان و کسانی که علاقه دارند با این رشته آشنا کنیم تا در مسابقات کروپ شو شرکت کنیم تا در این رشته هم مقام‌آور باشیم و در سکو بایستیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: اسکیت ، هنری ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار