نشریه ایتالیایی اوتو اسپیرینت نوشت هوندا از برنامه طراحی موتورهای خود سه ماه عقب است و این می تواند برای تیم مک لارن در فصل آینده دردسرساز باشد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران هوندا سال آینده با تیم مک لارن باز هم در فرمول یک حضور خواهد داشت. این کمپانی ژاپنی فشار زیادی به مسئولین مک لارن آورد تا آلونسو، فتل یا همیلتون را به این تیم بریتانیایی برسانند. هوندا برای بازگشت خود به فرمول یک به دنبال نام های با پرستیژ می گردد.

این مشخص است که آلونسو با فراری اختلاف دارد و گفته می شود دوست دارد در مک لارن حضور داشته باشد، هوندا به او پیشنهاد داده تا در ازای سه سال قرارداد، ۱۰۰ میلیون پوند دریافت کند.
 اوتو اسپیرینت نوشت هوندا اکنون سه ماه از برنامه های طراحی و توسعه موتورهای فرمول یک خود عقب است و این یعنی مک لارن برای ۲۰۱۵ باید فصل نه چندان خوبی داشته باشد. گفته می شود این موتور سوخت زیادی مصرف کرده و قدرت کمی هم تولید می کند.
 
هوندا برای حل کردن این مشکل، از چهار گوشه ژاپن ارشدترین مهندسین را به کمپانی خود دعوت کرده است. سیستم ERS این موتور را مرکز Applied تکنولوژی تولید می کند که از آن مک لارن است. اما با این وجود شایعه شده است که این سیستم نمی تواند با موتور هماهنگ باشد. برخی هم معتقداند هنوز موتور جدید هوندا با این سیستم حتی تست هم نشده است.
 
باور کردن این مسئله که آلونسو، فتل یا همیلتون (رانندگان مورد نظر هوندا) چیزی در رابطه با این موضوع نمی دانند، سخت است. چیزی که باید این رانندگان قبول کنند مشخص است، دریافت پول زیاد در ازای یک فصل ناامیدکننده.
 
آلونسو فصل آینده وارد سی و چهارمین سال زندگی خود خواهد شد و شاید دیگر برای این راننده اسپانیایی دیر شده باشد تا بتواند سال های بیشتری در فرمول یک باقی بماند. او این را می داند که در زمانی کوتاه نمی تواند نه با فراری و نه با مک لارن باری دیگر قهرمانی جهان را تجربه کند. او در چنین شرایطی است و اگر با وجود تمامی این مسائل بخواهد از فراری جدا شود و به مک لارن برود، شرایط سخت تری در انتظارش خواهد بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار