رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی اينچئون؛

بیابانگرد و کریم‌فر به دیدار رده بندی رسیدند

افشین بیابانگرد و مجتبی کریم‌فر به دیدار رده‌بندی اوزان 66 و 85 کیلو گرم مسابقات کشتی فرنگی باز‌های آسیایی رسیدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، در وزن 66 کیلوگرم افشین بیابانگرد در دور نخست مقابل روسلان تساریف از قرقیزستان قهرمان آسيا با اقتدار با نتيجه 8 بر صفر در كمتر از 5 دقيقه به پيروزي رسيد. وي دور بعد مقابل هان سو ریو قهرمان جهان از کره جنوبی در يك مبارزه نزديك كه با چاشني داوري يك طرفه نيز همراه بود با نتيجه 3 بر صفر شكست خورد و با توجه به حضور حريفش در ديدار فينال راهي گروه شانس مجدد شد.

بيابانگرد در اين مرحله با شکست پان ژنگ از چين قهرمان آسيا به دیدار رده بندی رسید. وی براي كسب مدال برنز با المراد تسمراداف از ازبكستان دارنده مدال برنز جهان مصاف مي دهد. بيابانگرد پس از كسب مدال برنز رقابت هاي جهاني در وزن71 كيلوگرم در آخرين روزها جايگزين اميد نوروزي شد و براي حضور در اين رقابت ها كيلوهاي زيادي را كم كرده است. در اين وزن هان سو ريو از كره جنوبي و ري تو ماتسوموتو از ژاپن فيناليست شدند.

در وزن 85 کیلوگرم مجتبی کریم فر در دور نخست مقابل آمی شاهین از اردن با نتيجه 8 بر صفر به برتري رسيد، اما در دور بعد مقابل سی یئول لی از کره جنوبی نفر دوم بازي هاي آسيايي گوانگجو و قهرمان آسيا در حالي كه تا در دقيقه 5:20 از حريف با نتيجه 5 بر يك پيش بود با ناداوري محض سه اخطاره شد. با توجه به حضور اين حريف كره اي در ديدار فينال كريم فر راهي گروه شانس مجدد شد. وي در اين مرحله با شکست اوكا تايچي راهی دیدار رده بندی شد. کریم فر براي كسب مدال برنز با آزات بيشي بيكوف از قرقيزستان مصاف مي دهد. در اين وزن سي يئول لي از كره جنوبي و رستم آساكولوف از ازبكستان فيناليست شدند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کشتی ، تیم ملی ، اینچئون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار