نخستين هم‌انديشی سياست‌گذاران منابع آب برگزار می‌شود

نخستين هم‌انديشی سياست‌گذاران منابع آب با عنوان بهره‌وری و حکمرانی پايدار منابع آب 27 آبان‌ امسال در سالن همايش‌های وزارت نيرو برگزار می‌شود.

به‌ گزارش گروه اقتصادی باشگاه خرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني وزارت نيرو (پاون)، در جهت يافتن پاسخي براي حل مشکلات مربوط به کم‌آبي و بي‌آبي، هم‌انديشي سياست‌گذاران منابع آب براي نخستين‌بار در کشور، با حضور تمامي مسئولان و مديران مربوط از وزارت نيرو، وزارت جهادکشاورزي، سازمان محيط زيست کشور، بانک کشاورزي، اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي تهران، شهرداري تهران و تمامي صاحب‌نظران و انديشمندان در اين حوزه تحت عنوان بهره‌وري و حکمراني پايدار منابع آب برگزار خواهد شد.

کاهش ريزش‌هاي جوي در سال‌هاي اخير، افزايش جمعيت و توسعه شهرها و سوءمديريت مصرف در بخش‌هاي مختلف، ذخيره سدهاي کشور را به حد نگران‌کننده‌اي رسانده و کشور را در معرض بحران جدي قرار داده است.

با طرح معضل موجود در رسانه‌ها، اين موضوع هم‌اکنون به دغدغه‌اي براي مردم، مسئولان و متوليان امر تبديل شده و موضوع بهره‌وري و حکمراني پايدار را در اولويت ويژه‌اي قرار داده است.
حکمراني پايدار آب براي حل بحران‌هاي آبي، رسيدن به توسعه پايدار و تضمين دسترسي همگان به آب ضروري است.

با توجه به دغدغه موجود در ميان مردم و مسئولان، انتظار مي‌رود نخستين هم‌انديشي سياست‌گذاران منابع آب که به همت دانشگاه صنعتي اميرکبير برگزار خواهد شد، پاسخي براي بسياري از مشکلات موجود و گامي مهم و اساسي در جهت بهبود شرايط کنوني باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار