حیدری:

امام‌(ره) با فرمان تشکیل بسیج دانشجو و طلبه نشان دادند ۱۰ سال جلوتر از اندیشمندان هستند

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به نیاز دانشگاه‌ها به ساختار بسیج دانشجویی گفت: امام(ره) می‌دانستند دانشگاه‌ها به بسیج دانشجویی نیاز دارد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، محمدودود حیدری رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور در گردهمایی اساتید و دانشجویان دانشگاه علم و صنعت اظهار داشت: باید توجه داشته باشیم که امام راحل با چه ضرورتی فرمان تشکیل مجموعه بسیج دانشجویی را دادند. امام‌خمینی(ره) با فرمان تشکیل بسیج دانشجویی و طلاب نشان دادند که همیشه ده سال جلوتر از اندیشمندان هستند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور تأکید کرد: امام(ره) می‌دانستند که پس از انقلاب عرصه جدیدی در دانشگاه‌ها به وجود می‌آید که به ساختاری همچون بسیج دانشجویی نیاز دارد.

حیدری با اشاره به فرمایشات امام(ره) ابراز داشت: فرزندان بسیجی‌ام باید از انقلاب و اسلام دفاع کنند و بدانند که در کجا نیاز به دفاع وجود دارد.

وی ادامه داد: در همه سازمان‌ها عادت کرده‌ایم که فقط برنامه اجرا کنیم، اما هدف از اجرای این برنامه‌ها هنوز مشخص نیست و باید بدانیم که در چه مقطعی هستیم.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور اظهار داشت: امروز نوع نگاه به غرب در دیدگاه برخی تغییر کرده و نگاه خوشبینانه‌ای به آنها دارند.

حیدری ادامه داد: پس از مذاکرات صبر کردیم و با گذشت یک سال و نیم از مذاکرات هنوز به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم.

وی تصریح کرد: با مذاکره مشکلی نداریم چرا که قبلا نیز مذاکرات فراوانی داشتیم و امروزه مذاکره در مورد مسائل هسته‌ای با آمریکا داریم.

وی تأکید کرد: باید حواس‌مان باشد که با دشمن مذاکره می‌کنیم و هر کسی این چنین فکر نکند احمق است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: دشمن سعی دارد حیثیت ما را از بین ببرد و در این راستا از هیچ اقدامی کوتاهی نمی‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار