بیرانوند در تذکر شفاهی:

"ظریف" نباید از تحریم‌ها کسب رای کرده و سوءاستفاده جناحی کند

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: چند روزگذشته در فضای رسانه‌ها مطالبی منتشر شده که کام همه ما را تلخ کرده جملاتی به آقای ظریف منتسب شد که امیدوارم ایشان تکذیب کنند لذا ما از آقای ظریف می‌خواهیم که دیپلماتی انقلابی باشد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد در جلسه علنی امروز چهارشنبه 9 مهر در تذکر شفاهی گفت: چند روزگذشته در فضای رسانه‌ها مطالبی منتشر شده که کام همه ما را تلخ کرده جملاتی به آقای ظریف منتسب شد که امیدوارم ایشان تکذیب کنند که در غیراین صورت معنی بدی دارد.
 
وی افزود: وزیر خارجه در شورای روابط خارجی آمریکا سخنانی گفته که مضمون آن این است که اگر در بحث هسته‌ای شما با ما تفاهم نکنید در انتخابات آتی مردم ما را حذف می‌کنند و به غرب‌ستیزان رای می‌دهند که این سخنان اهانت به مردم ما است.مردم ما خط قرمزشان منافع ملی است، خواست آنها خواست مقام معظم رهبری و حضرت امام(ره) است. مردم ما رعایت این نکات را حتما خواهند کرد.
 
بیرانوند ادامه داد: ما از آقای ظریف می‌خواهیم که این بحث را تکذیب کنند چرا که این برای ایشان زیبنده نیست که بخواهند از تحریم آن هم در مقابله با کسانی که از تحریم اقتصادی به عنوان سلاح کشتار جمعی استفاده می‌کنند، کسب رای کرده و سوءاستفاده جناحی کنند.
 
وی تصریح کرد: اصول 152 و 154 قانون اساسی به صراحت تکلیف این ملت را در برابرقدرت‌های سلطه‌گر و در برابر مستکبرین مشخص کرده است ما از آقای ظریف می‌خواهیم که دیپلماتی انقلابی باشد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار