محمد شیری معاون فنی عمران منطقه 4 گفت : منطقه 4 تهران از مناطق پیشرو در اجرای عملیات طرح استقبال از مهر قرار گرفت.

محمد شیری معاون فنی عمران منطقه 4 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: بازه‌ زمانی اجرای این طرح از 15 شهریور ماه تا 15 مهر ماه در نظر گرفته شده است که با هماهنگی‌های انجام شده از طریق ادارات اجتماعی نواحی اطلاعات مدارس را هر ساله بروز می‌کنیم تا پس از شناسایی نقاط آسیب دیده عملیات عمرانی در دستور کار قرار گیرد.
 
وی محور فعالیت‌های طرح استقبال از مهر در معاونت فنی عمرانی منطقه را ایمن سازی و مناسب سازی معابر منتهی بر مدارس دانست و افزود: بر این اساس 204 منطقه در ناحیه مورد نظر مورد شناسایی قرار گرفته است که با عملیات لکه گیری آسفالت، ترمیم جدول و مرمت پایده‌روهای اطراف مدارس در دست اجرا قرار دادند.
 
محمد شیری با اشاره به بررسی‌های بعمل آمده طی 10 روز ابتدایی طرح استقبال از مهر در حوزه فنی عمرانی در سطح شهر تهران افزود:‌ در این بررسی معاونت فنی عمرانی منطقه 4 نمره 75 از 100 را در میان مناطق 22 گانه تهران کسب کرده است و براین بنا منطقه 4 تهران جزء 5 منطقه برتر شهر در طرح استقبال از مهر قرار گرفته است .  
 
معاون فنی عمرانی منطقه 4 در ادامه میزان پیشرفت پروژه‌های منطقه 4 را بر این شرح اعلام کرد: در بحث لکه گیری هندسی 5/555 متر مربع آسیب دیده شناسایی شده که 535 متر مربه آن مورد مرمت قرار گرفته است.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد:‌ در بازه زمانی طرح استقبال از مهر (15 شهریور تا 15 مهر) هیچگونه مجوز حفاری در سطح مناطق صادر نخواد گردید.

انتهای پیام/  
برچسب ها: بهسازی ، استقبال ، عمران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار