نمایش " همیشه همه چیز یک جور نیست " به کارگردانی محمد امین سعدی، در سومین دوره جشنواره تئا‌تر شهر اجرا می‌شود.

به گزارش حوزه  تئاتر باشگاه خبرنگاران؛ نمایش « همیشه همه چیز یک جور نیست » که توسط محسن عظیمی نوشته شده و محمد امین سعدی آن کارگردانی کرده است، یکشنبه و دوشنبه 13 و 14 مهرماه  در دو ساعت‌ 16 و 18 در تالار محراب ، در بخش مسابقه صحنه‌ای سومین جشنواره تئا‌تر شهر، به صحنه می‌رود.

محمد امین سعدی در همین رابطه گفت: این نمایشنامه بر اساس تقابل سنت و مدرنیته است و بر اساس احساس و ضد احساس، کنش و ضد کنش پایه گذاری شده است.

وی در ادامه افزود: در کارگردانی این اثر روی ریتم و ضرباهنگ مناسب تاکید داشتم و سعی کردیم لایه های فراوان زیر متن در فواصل بین صحنه ها به خوبی  نمایش داده شود. همچنین خطوط شکسته در نور و طراحی صحنه جهت ایجاد فضای انتزاعی اثر مورد تاکید قرار گرفته است.
 
در این نمایش امیر شاه‌علی و رها مقدم به ایفای نقش می‌پردازند.همچنین سایر عوامل این اجرا عبارتند از: موسیقی:محمد خزلی(موسیقی)، ساناز تاج سنجرانی (کرئوگرافی) هادی جلدی (طراح نور) آزاده رستمی، محمد امین سعدی( طراح صحنه و لباس)، آزاده رستمی( دستیار کارگردان)، انار هراتی (گرافیست)،عباس وزیریان( دستیار صحنه) و مریم رودبارانی(مدیر روابط عمومی).

 بنابراین گزارش ؛هیات انتخاب بخش صحنه‌ای این دوره از جشنواره تئا‌تر شهر شامل رضا گوران، افشین زارعی، مجید گیاهچی، پانته‌آ پناهی‌ها، پونه عبدالکریم‌زاده بودند که از میان آثار ارسال شده ۱۰ اثر بر‌تر را برای حضور در بخش صحنه‌ای معرفی کردند.


گفتنی است :علاقه‌مندان به دیدن این نمایش صحنه‌ای می‌توانند، یکشنبه و دوشنبه 13 و 14 مهرماه در دو ساعت‌ 16 و 18 به تالار محراب مراجعه کنند. سومین جشنواره تئا‌تر شهر به دبیری شهرام کرمی از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود .


انتهای پیام/

برچسب ها: سومین ، جشنواره ، تئاتر ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.