عرضه بيش از 50 هزار راس دام زنده در روزهای عرفه و عيد سعيد قربان

مدير امور عشاير استان تهران از عرضه بيش از 50 هزار راس دام زنده عشاير استان تهران در روزهای عرفه و عيد سعيد قربان خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي امورعشايراستان تهران؛ سيروس نصيري مدير امور عشاير استان تهران از عرضه بيش از 50 هزار راس دام زنده عشاير استان تهران در روزهاي عرفه و عيد سعيد قربان خبر داد.

وی افزود: عشاير استان تهران از توليد کنندگان عمده دام سبک استان هستند و بيش از 700 هزار راس دام سبک دارند.

نصیری ادامه داد: با هماهنگي ستاد تنظيم بازاراستان، دام در شهرستان‌هاي استان تهران در مراکز توليد و محل‌هايي که جهادکشاورزي، شهرداري و فرمانداري‌ها تعيين مي‌کنند، عرضه خواهد شد.

مدير امور عشايراستان تهران خاطرنشان کرد: در شهر تهران نيز با همکاري سازمان ميادين ميوه و تره بارشهرداري تهران دام‌هاي عشاير در روزهاي عرفه و عيدسعيدقربان در 14 جايگاه و 32 غرفه از غرفه‌هاي شهرداري تهران عرضه مي‌شود.

وي خاطرنشان کرد: با توجه به واکسيسناسيون منظم و تعليف دام‌هاي عشاير در مراتع و محيط هاي طبيعي، گوشت اين دام‌ها کيفيت مطلوبي دارد و محصول سالم است.

نصيري اضافه کرد: عرضه دام‌هاي عشايري در مراکز عرضه دام با تابلو اتحاديه عشايري استان تهران در شهر و شهرستان‌هاي تهران مشخص شده است.

وي گفت: کارشناسان دامپزشکي و بهداشت در مراکز ثابت و سيار عرضه دام نظارت خواهند داشت. مدير امورعشايراستان تهران يادآورشد: براي خريد آسان دام در تهران ؛ سامانه خريد الکترونيک و دستگاه‌هاي کارت‌خوان هم در مراکز خريد پيش‌بيني شده است.

نصيري افزود: عشايراستان تهران در سال گذشته بيش از 60 هزار تن محصولات زراعي، دامي و باغي توليد کردند.

انتهای پیام/
برچسب ها: اقتصادی ، دام ، عشایر ، عرفه ، قربان ، مراتع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار