معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت:

وزیر نیرو قول حل مشکل تامین آب شهر‌ک‌های صنعتی را داده است/ بانک صنایع کوچک تاسیس می‌شود

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت:جلساتي با وزارت نيرو برگزار شده و وزير نيرو نيز در جهت رفع مشكل تامین آب شهرکهای صنعتی قول مساعد داده است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، سيد محمد علي سيدابريشمي در جلسه با صنعتگران و كارآفرينان، تامين زيرساخت‌هاي مورد نياز براي استقرار واحدهاي صنعتي در شهرك‌هاي صنعتي را از مهمترين رسالت‌هاي اين سازمان اعلام كرد و گفت: با تكميل زيرساخت‌ها و امكانات زيربنايي در شهرك‌هاي صنعتي و راه اندازي واحدهاي صنعتي،‌ شاهد رشد اشتغال و توسعه صنعتي خواهيم بود.
 
مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران در ادامه با اشاره به اينكه برخي از دستگاه‌هاي اجرايي به علت محدوديت‌هاي اعتباري نتواسته‌اند به تعهدات خود در تامين زيرساخت‌هاي مورد نياز تا ورودي شهرك‌هاي صنعتي عمل كنند، گفت: با برگزاري جلسات مختلف با وزارتخانه‌ها و دستگاه‌هاي  مرتبط، پيگير رفع  مشكلات موجود در شهرك‌هاي و نواحي صنعتي هستيم.
 
وي، مشكل تامين آب را يكي از مسائل پيش روي شهرك‌هاي صنعتي برشمرد و خاطرنشان كرد: در اين زمينه جلساتي با وزارت نيرو برگزار شده و وزير نيرو نيز در جهت رفع اين مشكل  قول مساعد داده است.
 
مديرعامل سازمان صنايع كوچك وشهرك‌هاي صنعتي ايران افزود:  به تازگي  وزير نيرو مجوز كف شكني  چاه‌هاي آبي كه در شهرك‌هاي صنعتي با مشكل خشكي يا افت شديد آب روبرو بوده اند را صادركرده است كه اين مجوز در تامين پايدار آب شهرك‌هاي صنعتي  بسيار موثر خواهد بود.
 
سیدابريشمي  همچنين با اشاره به اينكه هم اكنون 266 شهرك صنعتي  در كشور فاقد شبكه مخابرات است، از برگزاري جلسه اي با وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات خبر داد و گفت: به منظور حل مشكلات زيرساخت‌هاي ارتباطي در شهرك‌ها و نواحي صنعتي مقرر شد پس از بررسي ضعف‌ها و مشكلات موجود در استانها توسط شركت شهرك‌هاي صنعتي و مخابرات استاني نسبت به رفع اين مشكلات اقدامات لازم صورت گيرد.
 
معاون وزير صنعت، معدن وتجارت اظهار اميدواري كرد در آينده‌ای نزديك مشكل آنتن دهي موبايل ، پهناي باند اينترنت و ساير كمبودهاي مخابراتي در شهرك‌هاي صنعتي برطرف شود.
 
سيدابريشمي از برگزاري نشست مقدماتي با بانک صنعت و معدن به منظور راه اندازي بانک صنايع كوچك خبرداد و گفت: اميدواريم با راه اندازي اين بانک كه جزء اساسنامه بانك صنعت ومعدن است، كمك مناسبي به صنايع كوچك به ويژه شهرستان‌ها و مناطق محروم شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار