اجرای طرح جهادی مهر قلم اداره ساماندهی منطقه 9

رئیس اداره ساماندهی منطقه 9 از اجرای طرح جهادی مهر قلم این اداره همزمان با بازگشایی مدارس در سطح منطقه خبر داد.

امیر تاجری رئیس اداره ساماندهی منطقه 9 با بیان این خبر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،گفت: در راستای اجرای این طرح اداره ساماندهی اقدام به پیگیری آرای بند 20 ماده 55 قانون شهرداری‌ها و رفع آلودگی‌های زیست محیطی صنایع و مشاغل اطراف مدارس سطح منطقه کنترل و مبارزه با جمعیت جانوران مضر شهری همچنین رسیدگی به وضعیت کیوسک‌های مطبوعاتی نمود. 

وی ادامه داد: در ضمن آقای مهندس تهرانی مدیر حراست اداره کل خدمات شهری شهرداری تهران و هیئت همراه ، معاون امورشهری و فضای سبز منطقه 9 و روسای ادارات از این طرح بازدید نمودند. 

لازم به ذکر است جهت رفع مزاحمت واحدهای صنفی کارشناسان ساماندهی منطقه و نواحی و اکیپ عوامل اجرایی شرکت ساماندهی مرکز اقدام به بازدید در سطح منطقه نمودند و طی بازدید بعمل آمده به 15 واحد صنفی فراهم انگاریه صادر و ابلاغ گردیدهمچنین جهت رسیدگی به بیماری‌های 137 صنفی موتور سیکلت‌سازی واقع در خیابان دامپزشکی پلمپ شد. 

گفتنی است در طی اجرای این طرح اکیپ کنترل مبارزه با جانوران مضر شهری جهت شدت بخشیدن به اجرای عملیات مبارزه با موش در کانون‌های وفور شناسایی شده در اطراف مدارس اقدام به طعمه‌گذاری و تحویل تله چسبی به 20 مدرسه سطح منطقه اقدام نمودند. 

در ضمن جهت ارتقای آگاهی مدیران و عوامل اجرایی مدارس، بروشورهای آموزش بند 20 و کنترل جمعیت جانوران مضر شهری توزیع شد. 

انتهای پیام/
 

برچسب ها: ساماندهی ، جادی ، قلم ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار