رئیس کل دادگستری استان و هیات همراه به طور سرزده از دادسرای ناحیه 12 بازدید و از نزدیک با قضات و کارمندان این حوزه قضایی به گفتگو پرداختند.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، "غلامحسین اسماعیلی" رئیس کل دادگستری استان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دستگاه قضایی و دادگستری کل استان تهران از قضات و کارمندان شایسته‌ای برخوردار است، معتقدم علیرغم حجم زیاد پرونده و پیچیدگی امر ‌قضاوت در پرونده‌های دادگستری تهران همکاران ما از توان و ظرفیت بسیار بالایی برخوردار هستند که اگر این ظرفیت مورد شناسایی و بهره‌برداری قرار گیرد می‌تواند بخش زیادی از مشکلات را مرتفع نماید.

وی ضمن تأکید مجدد بر رعایت نظم و انضباط از سوی همکاران اظهار داشت: یکی از درس‌های مهمی که از ایثارگری‌های امت اسلامی در طی هشت سال دفاع مقدس می‌توان گرفت تلاش بی وفقه در جهت حل مشکلات مردم است و در دستگاه قضا ما وظیفه داریم با رعایت نظم و انضباط اداری و حضور به موقع در محل کار، بهره وری دادگستری را در جهت اجرای عدالت و احقاق حقوق عامه ارتقاء بخشیم.

اسماعیلی در ادامه سخنان خود با تذکر به اینکه کار در دستگاه قضایی فوق‌العاده سنگین است افزود: در قبال این وظیفه خطیر، مطابق با آموزه‌های دینی اجر فراوانی هم برای آن در نظر گرفته شده است. پس تلاش کنیم با رعایت نظم و انضباط دقیق، این مسئولیت مهم را به سرانجام برسانیم.

 گفتنی است؛ رئیس کل دادگستری استان تهران و هیئت همراه از قسمت‌های مختلف ناحیه 12 بازدید و از نزدیک با همکاران قضایی و اداری و همچنین برخی از مراجعین به گفتگو پرداختند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار