عضو مجمع فدراسیون فوتبال در خصوص تابعیت‌ گرفتن ادینیهو‌ بازیکن تیم تراکتورسازی گفت: تابعیت‌ گرفتن این بازیکن برای فوتبال ما زیبا به نظر نمی‌رسد چراکه ما باید در فوتبالمان بازیکن سازنده داشته باشیم.

صادق درودگر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بهتر است چنین اتفاق‌هایی در فوتبال ما انجام نگیرد چراکه ما کشور پویایی هستیم و باید خودمان در فوتبالمان بازیکن سازنده داشته باشیم.
 
عضو مجمع فدراسیون فوتبال در ادامه بیان کرد: تابعیت گرفتن بازیکن تیم تراکتورسای تبریز برای حضور در تیم ملی کشورمان خوب نیست و این حرکت تنها تبلیغات است که در فوتبال ما جواب منفی می‌دهد و نباید در فوتبال ما انجام بگیرد و ما می‌توانیم از بازیکنان کشور خودمان که استعدادهای قابل توجهی دارند در فوتبالمان بهره لازم را ببریم.
 
وی همچنین درباره حذف دلال‌ها در فوتبالمان عنوان کرد: مسئله وجود دلالان در کشورمان به خاطر این است که هنوز توسط مسئولان سازمان دهی نشده و وجود این مسائل می‌تواند برای فوتبال کشورمان مشکلاتی را بوجود آورد.
 
درودگر در ادامه افزود:این افراد کسانی هستند که مقررات قانونی فوتبال را نمی‌دانند و همچنین در کلاس‌های اینجت‌ نیز شرکت نکرده‌اند به همین خاطر است که در حال حاضر نظاره‌گر هستیم که فیفا تصمیم به حذف دلالان از فوتبال کرده است.
 
وی تصریح کرد: حذف دلالان در فوتبال کشورمان نیز به پاکی فوتبال کمک زیادی می‌کند و خیلی خوب است که کمیته اخلاق نیز به پیگیر  این موضوع باشد و اجازه را به افرادی که می‌خواهند بدون مجوز فدراسیون قدم بردارند، ندهد و از فعالیت آنها ممانعت به عمل نیاورد.
 
 مدیرعامل نساجی مازندران درباره حضور علی کریمی در تیم ملی تصریح کرد: علی کریمی در فوتبال کشورمان از فهم و توانایی قابل توجهی برخوردار است و وجود کریمی با استعداد‌های فراوانش می‌تواند کمک زیادی به فوتبال ما کند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: خوب است که کریمی به دوره‌های مربیگری برود ولی در حال حاضر همه اتفاق‌های موجود در فوتبالمان درست است که بخواهیم پیگیر دوره‌های مربیگری کریمی باشیم؟ انتخاب کریمی مناسب بوده برای فوتبال کشورمان چرا که رابطه نزدیکی با بازیکنان دارد و به راحتی می‌تواند از وجود آنها در بازی‌ها استفاده کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار