کولیوند در نطق میان‌دستور:

کامرون رفتار شیطانی خود را مجددا به نمایش گذاشت

نماینده مردم کرج گفت:‌ همان طور که انتظار می‌رفت طبق بی‌اعتمادی که همواره در طول تاریخ با رفتارهای آنان به وجود آمده است مشاهده شد کامرون رفتار شیطانی خود را مجددا به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "محمدجواد کولیوند" نماینده کرج در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز سه شنبه 8 مهر ماه با گرامیداشت یاد و خاطره مردان بی‌ادعایی که پرچم غیرت و مردانگی را در پاسداری از کیان و اقتدار این مرز و بوم برافراشته‌اند گفت: امیدواریم این پرچم نظام مقدس توسط ولی امر مسلمین به صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر تقدیم شود.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، بیان داشت: در روزهای اخیر شاهد رفتارهای غیرانسانی با ترفندهای شیطانی توسط آمریکای جنایتکار و تعدادی از همدستانش در مبارزه‌ای دروغین با تروریست‌هایی که خود متولد کننده آن بودند هستیم.

وی در ادامه افزود: ملت‌های دنیا شاهد رفتاری مضحک و یک روند جنایتکارانه با همدستی برخی کشورهای اروپایی و منطقه خاورمیانه در کشورهای عراق و سوریه هستند که در این روند علی‌رغم اینکه برخورد جدی با گروه‌های تروریستی نشد بلکه با یک ترفند سیاسی ساختارهای اساسی این کشورها مورد هدف قرار گرفت.

نماینده مردم کرج گفت: به همه کشورهایی که در این راستا هم دست آمریکا شده‌اند توصیه می‌کنیم که هر چه سریع‌تر راه خود را از وی جدا کنند که در ریختن خون مظلومان دامن این کشورها را نیز خواهد گرفت.

کولیوند با اشاره به این که یکی از رفتارهای نامناسب در فضای بین‌المللی رفتار کامرون نخست وزیر انگلیس با رئیس‌جمهور کشورمان بود، افزود: همان طور که انتظار می‌رفت طبق بی‌اعتمادی که همواره در طول تاریخ با رفتارهای آنان به وجود آمده است مشاهده شد کامرون در یک اقدام خبیثانه رفتار شیطانی خود را مجددا به نمایش گذاشت و آن شرایطی که در شأن کشور خود و سایر کشورهای استعمارگر را به مردم شریف ما نسبت داد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، اظهار داشت: باید اعلام کرد که در فضای بین المللی شما قیم مردم دیگر کشورها نیستید که چنین سخن بگویید ملل دنیا و کشورها شما را خوب شناخته‌اند و همدستی شما در جمله به سوریه و عراق مشخص کرد که تروریست‌های کنونی در امتداد رفتار و تصمیمات شما اقدام می کنند.

وی خطاب به دولت گفت: از دولت به دلیل رعایت خطوط اصلی نظام و جهت گیری درست در مقابل استکبار جهانی تشکر می‌کنم و انتطار داریم که در مذاکرات هسته‌ا ی با جدیت کامل در مسیر اصلی اهداف نظام اقدام جدی به عمل آورند.

نماینده کرج خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: وزارت راه و شهرسازی برنامه عملیاتی در خصوص اتمام اتوبان شهید همت تاکنون انجام نداده که درخواست تسریع در این امر را داریم.

کولیوند خطاب به وزیر نیرو بیان داشت: وزیر نیرو در خصوص تأسیس شرکت آب و فاضلاب روستایی تاکنون اقدام عملی انجام نداده است لذا مجددا تسریع در این امر را که از ضروریات این استان است خواهانیم.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، ادامه داد: علی‌رغم اعلام در بودجه سال 92 و 93 تاکنون وزارت نفت شرکت گاز را دراستان البرز مستقل ننموده و در خصوص تأسیس شرکت گاز اقدامی نکرده است پس وزیر دستور رسیدگی دهد.

وی اظهار داشت: تعیین تکلیف نحوه واگذاری معادن به بخش‌‌های خصوصی یکی از دغدغه‌های کشور است و موانع متعدد دستگاه‌های زیربط منجر به وجود آمدن رانتی سخیف شده است که از وزیر صنعت و معدن درخواست می کنیم با جدیت واردعمل شوند.  

نماینده کرج خطاب به دولت بیان داشت: از دولت می‌خواهیم با جدیت در خصوص بحث اشتغال که دغدغه جدی کشور است در شهرها و روستاها برنامه عملیاتی ارائه دهد و همچنین سهم دولت در قطار شهری کلان شهرها به خصوص البرز تعیین نشده که لازم است اقدام اساسی شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امانوند
۱۹:۳۱ ۰۸ مهر ۱۳۹۳
اين روباه پيرو هميشه در كمين است . اين انگليس از اسراييل هم بدتر است .
آخرین اخبار