بانوی تیرانداز ملی‌پوش کشورمان در خصوص بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: همه کشور‌ها با قدرت در این مسابقات حاضر شدند اما من آمادگی و تجهیزات کافی و اعتماد به نفس برای حضور در این مسابقات را نداشتم.

الهام هریجانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: همه قهرمانان تیراندازی جهان  در آسیا هستند سطح مسابقات عالی بود و تمامی تیم‌ها با قدرت ظاهر شدند، ما هم تلاش خودمان را کردیم اما از قبل روی تپانچه به دلیل شرایط نامناسبش‌ حساب باز نکرده بودند با این حال تلاش کردیم که خوب تیر بزنیم و خدا رو شکر تیم تفنگ بانوانمان موفق عمل کردند.
 
 بانوی تیرانداز ملی‌پوش کشورمان بیان کرد: مهمات و تجهیزات سلاح بادی من یک روز قبل از اعزام به دست من رسید زمانی که با سلاحی که تا به حال با آن تمرین نکرده باشی نمی‌توان خوب تیر زد مسئولان هم نباید انتظار مدال آوری و رکورد خوب هم داشته باشند چون واقعا من بدون هیچ تجهیزاتی در این مسابقات حاضر نشدم.
 
وی ادامه داد: به تیم تفنگ رسیدگی‌های لازم می‌شود با اینکه آنها هم مثل ما مشکل فشنگ دارند اما از تجهیزات خوب، اردوهای کافی قبل از مسابقات و مربی خارجی برخوردارند ه ما هیچ کدام از آنها را در اختیار نداشتیم.
 
هریجانی اظهار داشت: زمانی که تیراندازان میدان حرفه‌ای خوب نبینند و تجهیزات  و روانشناس و بدنساز نداشته باشند اعتماد به نفس تیرانداز در مقابل تمام کسانی که با قدرت آمده بودند کم می‌شود و توانایی خود را نمی‌تواند به نمایش‌ بگذارد.
 
بانوی تیرانداز ملی‌پوش کشورمان ادامه داد: فدراسیون‌ به تپانچه آن توجهی که باید داشته باشد را ندارد من تا یک روز قبل از مسابقات سلاح نداشتم و خودم مجبور شدم قرض کنم که سلاح هم از سلامت کامل برخوردار نبود.
 
هریجانی افزود: قبل از مسابقات اسپانیا هم یک سلاح به من دادند که آن هم مشکل داشت  که من مجبور شدم آن را در اسپانیا تعمیر کنم که آنجا هم نتوانستم خوب رکورد بزنم.
 
وی اعلام کرد: قبل از بازی‌های آسیایی اینچئون مسابقات قهرمانی جهان در اسپانیا بود که یک سلاح با هزینه خودم در آنجا خریدم اما زمانی که بعد از مسابقات به تهران آمدیم فردای آن روز به اینچئون اعزام شدیم و من نتوانستم از سلاح خودم استفاده کنم چون شماره سلاحی که قرار است با آن تیر بزنیم یک ماه  قبل از مسابقات اینچئون‌ باید فرستاده می‌شد.

تیرانداز ملی‌پوش کشورمان تصریح کرد: این مشکلات و نداشتن تجهیزات در روحیه آدم اثر می‌گذارد زمانی که من  ببینم انقدر به تفنگ اهمیت داده می‌شود اما به تپانچه امکاناتی داده نمی‌شود.
 
هریجانی‌ در پایان خاطر نشان کرد: مشکل سلاح در روحیه‌من اثر گذاشت باعث افت من شد و من در این مسابقات چشم بسته تیر می‌زنم و آمادگی کافی برای رقابت با رقبای خود نداشتم من اگر یکسال با یک سلاح تمرین می‌کردم بهترین رکورد را می‌زدم اما حیف که باید خودمان به فکر خودمان باشیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: کشورمان ، اعتماد ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار