در صحن علنی؛

قاضی‌پور از توضیحات وزیر اقتصاد قانع شد

نماینده مردم ارومیه از توضیحات وزیر اقتصاد در صحن علنی قانع شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۸ مهرماه) پس از اظهارات علی طیب‌نیا وزیر اقتصاد و دارایی گفت: بنده نیروی نظام مقدس هستم، نظام را دوست دارم و ما از سربازان ولایت هستیم.  
 
وی افزود: از آنجا که آقای وزیر عازم سفر به آمریکا است و می‌خواهند منافع جمهوری اسلامی و فرمایشات مقام معظم رهبری را اجرایی کنند به خاطر اینکه با دلخوشی و قلبی سلیم بروند، بداند که نمایندگان دنبال اقتصاد روان، صحیح، با نظر اقتصاد مقاومتی هستند لذا به رای گیری نیاز نیست.

باهنر که در غیاب رئیس مجلس شورای اسلامی ریاست مجلس را برعهده داشت، خطاب به وزیر اقتصاد گفت: در مسائل بانک‌ها و صندوق توسعه نمایندگان همچون دولت نظرات و هم دغدغه‌های جدی، دارند و چاره‌ای هم نیست، بالاخره اگر در دولت بگردند که از کی بپرسم، آقای طیب نیا شما اولی‌تر هستید، اگر می‌خواستید پاسخ ندهید بهتر بود در جای دیگری مانند وزارت کشور یا وزارت امور خارجه می‌رفتید.  
 
وی افزود: وزارت اقتصاد و دارایی این مشکلات را دارد، من هم قبول دارم که برخی جا‌ها مسئولیت مستقیم ندارید، توقع نمایندگان از شماست که سیستم بانکی اگر اشکالی دارد اصلاح شود.  
 
نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بانک‌ها را از بنگاهداری خلاص کنید، چرا که این کار یک اصلاح جدی است، همه نمایندگان انتظار دارند که امثال این کارهای اصلاحی را داشته باشید و ما شاهد اینگونه اصلاحات در دولت یازدهم باشیم.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: نماینده ، مردم ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار