رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید راهکارهای خود را ارائه کند، گفت: قطعاً این وزارتخانه باید راهکارهای کوتاه‌مدت را زودتر به مجلس تقدیم کند زیرا بازنشستگان دارای مشکلات بسیاری هستند و مکرراً در مقابل مجلس تجمع می‌کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام و المسلمین احمد سالک در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 8 مهر) مجلس شورای اسلامی، در تذکری با اشاره به وضعیت حضور نمایندگان در صحن علنی مجلس و روند رأی‌گیری در صحن گفت: قطعاً حضور کامل نمایندگان در روند رأی‌گیری حق مردم است که این حق نباید تضییع شود.
 
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همه نمایندگان باید در صحن علنی و رأی‌گیری‌های آن شرکت داشته باشند زیرا حضور نداشتن در نشست‌ها انعکاس خوبی ندارد.
 
وی با اشاره به حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و گزارش وی درخصوص وضعیت بازنشستگان گفت: این وزارتخانه باید راهکارهای خود را در قالب کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت ارائه کند اما قطعاً باید راهکارهای کوتاه‌مدت را زودتر به مجلس تقدیم کند زیرا بازنشستگان دارای مشکلات بسیاری هستند و مکرراً در مقابل مجلس تجمع می‌کنند.
 
انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار