عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: با وجود تصویب سه مصوبه در خصوص ارتقای تجهیزات و آموزش آتش‌نشانان هیچ پیشنهادی از سوی شهرداری برای این موضوع به شورای شهر واصل نشده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سرخو عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تبریک روز ایمنی و آتش‌نشان به آتش نشانان گفت: یکی از موارد پیشگیری و ارتقای سطح ایمنی خود شورای شهر و مدیریت شهری شهرداری است.

وی در ادامه افزود: شورای تاکنون سه بار مصوبه در زمینه ارتقای تجهیزات و آموزش آتش‌نشانان داشته است که متاسفانه علی رغم گذشت مدت زیادی هیچ پیشنهادی از ناحیه شهرداری مبنی بر اجرای این مصوبه به شورای شهر واصل نشده است.

سرخو همچنین اظهار داشت: واحد‌های صنعتی و تولیدی ساختمانهای غیرمجاز و ترافیک که آفتی برای حضور به موقع آتش نشانان است از جمله خطراتی است که در این زمینه وجود دارد.

عضو شورای شهر با اشاره به حوادث تلخی که در تهران اتفاق افتاد، بیان داشت: تجهیزات آتش‌نشانها باید به  روز باشد چرا که در وهلۀ اول جان خود آتش‌نشان باید حفظ شود و در وهله‌ی دوم جان کسانی که به امداد نیاز دارند.

وی با اشاره به اینکه برای ایمنی ساختمانها شروط دیگری نیز لازم است، خاطر نشان کرد: آتش‌نشانی باید مکلف باشد که در همایش‌ها و نمایشگاه‌ها نیز حضور داشته باشد و شهرداری نیز تجهیزات مورد نیاز را فراهم آورد.

انتهای پیام/


برچسب ها: تبریک ، ایمنی ، سرخو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار