پورابراهیمی در تذکر شفاهی:

مجلس سوال از وزرا را در یک روز خاص قرار دهد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: براساس آئین نامه داخلی مجلس، سوال از وزرا باید در یک روز خاص تعیین شود و همه سوالات مطرح شوند، چرا که اگر در بیان سوالات فاصله بیفتد، از خاصیت می‌افتند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ محمدرضا پورابراهیمی داورانی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، در تذکر شفاهی با اشاره به ماده ۲۸۰ آئین نامه داخلی مجلس گفت: بهتر بود که در توضیحات آقای ربیعی موضوعات مهم عملکردی نیز مطرح می‌شد.  
 
وی افزود: چندین ماه است که سوالات نمایندگان از وزرا مانده است، عملکرد یکسال و اندی از وزیر رفاه، متاسفانه شرایط خاصی را برای صندوق‌ها ایجاد کرده، لذا به جای اینکه عملکرد و گزارش خودشان را مطرح کنند، متاسفانه شرایط خاص دیگری را تبیین می‌کنند که مربوط به گذشته است.  
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، تصریح کرد: آقای لاریجانی ما این درخواست را از شما داریم که براساس آئین نامه داخلی مجلس سوال از وزرا در یک روز خاص تعیین شود و همه سوالات مطرح شوند، چرا که اگر در بیان سوالات فاصله بیفتد، از خاصیت می‌افتند.  
 
لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به پورابراهیمی گفت: این تذکری که شما دادید، ما در هیئت رئیسه در رابطه با آن بحث کردیم، یک روز را قرار دادیم که سوالات را پشت سر هم مطرح شوند تا فشار‌ها کاسته شود.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: عضو ، کمیسیون ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار