مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت : 20 عنوان کتاب توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان تصویرگری شده است که این کتاب ‌ها تا پایان امسال منتشر می ‌شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، علیزاده در جمع خبرنگاران افزود : به مناسبت روز جهانی کودکدر 16 مهر جشنواره کودک در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان برگزار می ‌شود.

وی افزود : پرواز باد بادک امید توسط کودکان ، میثاق با شهدا ، دیدار اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با مسئولان ، حضور بچه ‌ها در برنامه‌ های کانون از جمله برنامه ‌های هفته کودک در کرمان است.

علیزاده خاطرنشان کرد : عضو گیری رایگان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در روزهای 16 و 17 مهر ماه جاری از دیگر برنامه ‌های هفته کودک در کرمان است.

وی با اشاره به اینکه محور اصلی فعالیت‌ های مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان ترغیب بچه ‌ها به کتاب خوانی است گفت : هم اکنون 40رشته در 5شاخه‌ ی فرهنگی ، هنری ، دینی ، علمی و ادبی توسط کانون پرورش ارائه می‌شود.

علیزاده افزود : 40 مرکز فرهنگی و هنری ثابت و سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان کرمان وجود دارد کهاز این تعداد پنج مرکز در شهر کرمان وجود دارد.

وی گفت : هم اکنون در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 46 هزار کودک و نوجوان عضو هستند.

علیزاده با اشاره به اینکه 9 مرکز زبان در استان کرمان با 10 هزار زبان آموز وجود دارد که 7 مرکز آن در شهر کرمان است افزود : دو مرکز دیگر در شهرستان رفسنجان و سیرجان هستند.

سمیه یاوری ، مسئول امور ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در این نشست گفت : بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان ، زندگی نامه 50نوجوان شهید را در اختیار مربیان کانون پرورشکرمان قرار داده و امیدواریم این کتاب ها تا پایان سال آینده منتشر شوند.

یاوری با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار هجدهمین همایش سراسری آفرینش های عاشورایی تا 15مهر است خاطرنشان کرد : این همایش با موضوع حضرت علی اکبر و حضرت قاسم در روزهای 29 و 30آبان امسال در کرمان برگزار می‌ شود./ش/ن

برچسب ها: کتاب ، کودک ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.