مرسدس از عملکرد رقبایش نمی‌ترسد

مرسدس قبول دارد فراری و ردبول در گرندپری سنگاپور بهتر از آن چیزی که انتظارش می رفت خوب بودند، اما عنوان کرد از این عملکرد نمی‌ترسد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران مرسدس در گرندپری سنگاپور به عنوان برنده در سکوی قهرمانی حضور داشت و در روز تعیین خط هم رده اول را کسب کرده بود. اما زمان هایی که فراری و ردبول در روز تعیین خط ثبت کردند به نسبت مسابقه های گذشته بسیار نزدیک تر بود. در زور تام گیری، ۹ اتومبیل اول تنها با اختلاف ۰٫۵۶۹ ثانیه از یکدیگر فاصله داشند.

همیلتون باور دارد چون مرسدس در سنگاپور به روز رسانی نداشت تا این اندازه فاصله ها نزدیک بود. این در حالی است که روزبرگ می گوید کاراکتر پیست و دمای بالای هوا هم در این مورد تأثیر گذار بود.
روزبرگ گفت: سنگاپور پیست خاصی است و فرسایش تایرها هم در مارینابای در بالاترین حد خوب است. پیچ های خیلی زیادی وجود دارد و در مسیرهای مستقیم باید اتومبیل را خنک کنید. اما بعد از هر پیچ یک پیچ دیگر وجود دارد و به همین دلیل تایرها در این پیست خیلی زود از بین می روند.
شاید هم ما کمی بیشتر از بقیه تایرها را گرم می کردیم. نمی توانم در این زمینه اطلاعات درستی بدهم.
توتو ولف گفت این نزدیک ترین رقابت تعیین خط تا این جای فصل بود. او باور دارد بیشتر از یک دلیل باعث بروز چنین اتفاقی شده است.
او افزود:: سنگاپور به طور معمول متفاوت است و به همین دلیل اختلاف ها هم در این پیست طور دیگری دیده می شود. تعیین خط از چیزی که فکرش را می کردیم نزدیک تر بود. شاید دلیل این بود که مارینا بای یک پیست قدرتی نبود. شاید هم علت از این باشد که ما تایرها را زودتر از حد معمول داغ می کردیم. به نظر من نمی شود علت این موضوع فقط یک دلیل باشد.
«هرچه بود در نتیجه تعیین خط از چیزی که انتظارش را داشتیم نردیک تر پیش رفت. ما عادت کرده بودیم در تعیین خط ها استرس کمتری داشته باشیم.»
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار