در پی عملکرد تیراندازی در بازیهای آسیایی؛

احمدی: وجود المپیکی‌ها در هر هشت فینال نشان از سطح بالا مسابقات بود

تیرانداز ملی‌پوش کشورمان در خصوص مسابقات آسیایی گفت: در هر هشت فینالی که در رشته‌های تیراندازی وجود داشت حداقل 5 نفر آنها المپیکی بودند که این نشان از سطح بالایی این مسابقات بود.

محمد احمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازیهای آسیایی یکی از مهمترنی مسابقاتی برای کشورهای آسیا است و همه کشورها با تمام قدرت در این بازیهای شرکت کردند وقتی به 8 نفر برتر تیراندازی در هر بخش نگاه کنیم حداقل پنج نفر از المپیکیها و نامدارهای تیراندازی در فینال حضور داشتند و این می‌تواند مشخص کند که چقدر سطح بازیهای آسیایی اینچئون از سطح بالای برخوردار است.

وی بیان کرد: از شرایط و عملکرد خودم راضی نبودم البته تنها به دلیل اینکه شرایط و امکانات قبل از مسابقات برای ما مهیا نبود و مهمات مناسب و استاندارد جهانی در تمرینات خود نداشتیم تا پا به پای حریفان خود رقابت کنیم.

وی اظهار کرد: ما در تمام رشته‌های تیراندازی با مشکل امکانات و فشنگهای استاندارد رو به رو هستیم و عملکرد آقایان و بانوان در تفنگ سه وضعیت و درازکش هم به دلیل نداشتن سلاح استاندارد و نتایج خوبی کسب نکردند و تنها در تفنگ بادی 10 متر توانستیم در تیراندازی موفق باشیم و تنها دلیل هم وجود سلاحهای و امکانات استاندارد در داخل کشورمان است.

احمدی اظهار کرد: قبل از بازیهای آسیایی به جز تمریناتی که داخل کشور داشتیم در تمرینات بادیمان مشکل خاصی نداشت ما در اردوهای خارجی با نفرات کامل اعزام نمی‌شدیم و تنها قبل از اینچئون دو نفر از تپانچه به اسپانیا رفتند در صورتی که اگر بودجه فدراسیون به تپانچه بیشتر اختصاص می‌یافت نتایج خیلی بهتری کسب می‌کردیم.

تیرانداز ملی‌پوش کشورمان عنوان کرد: هند یکی از قدرتهای تیراندازی در آسیایی است که قبل از این بازیهای دو ماه در آمریکا اردو نداشتند.
ما توقع اردوهای اروپایی از فدراسیون نداریم اما حداقل اگر به کشورهای آسیایی می‌رفتیم تمرینات خوبی پشت سر می‌گذاشتیم عملکردمان خیلی بهتر بود.

احمدی افزود: اینکه فدراسیون تیراندازی در بخش تفنگ اعزامهای بیشتری به مسابقات و اردوهای مختلف دارد از سیاستهای فدراسیون است و دومین دلیل به بودجه‌ای که در اختیارش قرار می‌گیرد برمی‌گردد و گفتند که به صلاح فدراسیون است که در این بخش اعزام بیشتر باشد. ملی‌پوش تیرانداز کشورمان در پایان خاطر نشان کرد: شرایط و امکاناتمان در اینچئون قابل مقایسه با گوانگ‌ژو چهار سال گذشته نیست و از سطح پایینی برخوردار بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار