فرمانده سپاه عاشورا در همایش دوهزار نفری یادگاران 8 سال دفاع مقدس تشکیل جبهه متحد فرهنگی برای مقابله با جنگ نرم دشمنان نظام و انقلاب را ضروری برشمرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،سردار کریمیان، با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری که در خصوص فعالیت مضاعف و با برنامه در حوزه فرهنگی تشکیل جبهه متحد برای مقابله با این جنگ نرم را در قالب برنامه مدون و با تأسی از ارزش‌های والای اسلامی و دینی ضروری برشمرد و افزود: امروز دشمن با شکست در جنگ سخت و درس عبرت آموزی از 8 سال دفاع مقدس برنامه خود را از جنگ سخت به جنگ نرم تبدیل کرده و می خواهد جوانان ما را نسبت به آموزه های دینی و فرهنگی بی تفاوت کند.

وی، تاکید کرد، بهترین سپر مقابله با جنگ نرم ترویج فرهنگ غنی اسلامی با بهره گیری از فرهنگ اهلبیت و فرهنگ و تفکر بسیجی، ایثار و شهادت است که باید دراین راستا همه نیروی ارزشی و دلسور انقلاب اسلامی مشارکت داشته باشند.

وی، افزود: امروز باید با راهکار مناسب جوانان مان را با ایثارگری های رزمندگان 8 سال دفاع مقدس بیشتر آشنا نمائیم و سیره و روش و منش و مردانگی این سربازان ولایت را به نحو شایسته به نسل بعد از جنگ تبیین نمائیم.

وی، با انتقاد از افرادی که عامدانه یا غفلت در صدد زیر سوال بردن ارزش های دفاع مقدس می باشند تأکید کرد: اگر این افراد قطعاً از عمق شهامت، رشادت و ایثارگری رزمندگان و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس آشنا بودند و می دانستند که چگونه با گوشت و پوست و استخوان در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح رزمندگان با سلاح ایمان و تقوی مقاومت کرده و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک میهن مان ضمیمه خاک دشمن شود اینجور سخن به زبان نمی آوردند.

این مقام مسئول، وحدت، همدلی و تبعیت از ولایت را رمز پیشرفت و توسعه کشور برشمرد و افزود: ملت ایران با تبعیت از ولایت که همیشه با حضور خود این حماسه را ثابت کرده اند پشتیبان نظام و ولایت هستند و باردیگر توطئه های دشمنان را در نطفه خفه خواهند کرد.
انتهای پیام/ز

منبع:فارس
برچسب ها: تبریز ، جنگ ، نرم ، دشمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.