معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 22،گفت: اداره سلامت حوزه اجتماعی و فرهنگی منطقه 22 همزمان با هفته سالمند ویژه برنامه های متنوعی را در محدوده شمال غربی پایتخت برگزار می کند.

 هوشیار معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 22 درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در این باره افزود: از 3 تا 9 مهر ماه امسال و هفته سالمند با شعار "سالمندی فرصت است نه چالش"  نامگذاری شده است. از این رو اداره سلامت با هدف ارتقای سطح آگاهی و توانایی سالمندان و بهبود بخشیدن شیوه زندگی آنان برنامه های ویژه ای را برگزار می کند. 

وی تصریح کرد: فراهم کردن بستری مناسب و ایجاد شرایطی برای حضور جهاندیدگان در فعالیتهای گروهی و برقراری تعاملات اجتماعی به منظور بهره مندی از سلامت جسم و روان، از اهداف کانون سالمندان اداره سلامت منطقه 22 است. 

هوشیار افزود:همزمان با هفته سالمند برنامه هایی چون تجلیل از دبیران کانون جهاندیدگان، برگزاری کلاس ها، کارگاه ها و همایش های علمی با محوریت خود مراقبتی و سلامت، ارائه ویزیت رایگان پزشکی و اندازه گیری قند و فشار خون، توزیع بروشور های آموزشی، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری تورهای زیارتی، برگزاری جشنواره غذا، بازدید از سرای سالمندان، ارسال پیامک و اطلاع رسانی از طریق نصب بنر و استند در سطح منطقه و ... در دستور کار منطقه قرار گرفته است. 

گفتنی است چهارمین همایش سلامت و سالمندی نیز امروز 7 مهر 93 از ساعت 9:30 تا  12 با حضور مدیر کل سلامت شهرداری تهران و اعضای کانون سالمندان و دیگر شهروندان در مجموعه اجتماعی و فرهنگی امام علی (ع) برگزار می شود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: سالمند ، هفته ، محدوده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار