میلاد عبادی پور در پنجمین مسابقه تیم ملی والیبال ایران در بازی های آسیایی عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان برابر کره جنوبی را به دست آورد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم ملی والیبال ایران در پنجمین مسابقه خود در هفدهمین دوره بازی های آسیایی موفق به شکست سه بر یک کره جنوبی شد.
 
میلاد عبادی پور در این مسابقه با کسب 15 امتیاز، عنوان امتیازآورترین بازیکن را به خود اختصاص داد.
 
سید محمد موسوی دیگر بازیکن امتیاز آور ایران در مسابقه با کره جنوبی بود که او هم 15 پوئن به دست آورد.
 
همچنین Jaeduck بازیکن شماره 17 کره جنوبی با کسب 13 امتیاز، بهترین بازیکن این تیم برابر ایران بود.
 
شهرام محمودی در دیدار با تیم های هنگ کنگ و هند و امیر غفور در مسابقه با مالدیو و قطر امتیازآورین ترین بازیکن میدان شدند.
 
تیم ملی والیبال ایران در چهار ست دیدار با کره جنوبی 98 امتیاز به دست آورد که 49 امتیاز آن از اسپک، 9 امتیاز از دفاع، 6امتیاز از سرویس و 34 امتیاز از اشتباهات تیم حریف به دست آمد.
 
این آمار برای تیم ملی والیبال کره جنوبی نیز به این قرار است که 48 امتیاز از اسپک، 6 امتیاز از دفاع، 3 امتیاز از سرویس و 27 امتیاز از اشتباهات بازیکنان ایران به دست آمد تا کره جنوبی در نهایت 84 پوئن برابر ایران به دست آورده باشد.
 
تیم ملی والیبال ایران در چهار مسابقه قبلی خود در هفدهیمن دوره بازی های آسیایی اینچئون تیم های هنگ کنگ، هند، مالدیو و قطر را شکست داده بود. ملی پوشان ایران امروز با شکست کره جنوبی به عنوان صدرنشین گروه E راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار