نعمتی سرمربی تیم فردوسی مشهد بدشانسی را عامل اصلی شکست مقابل تاسیسات دریایی تهران می داند.

مصطفی نعمتی سرمربی جوان تیم فوتسال فردوسی مشهد پس از شکت در خانه تاسیسات دریایی تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت:از لحاظ فنی بازی زیبایی بود و تیم تاسیسات تیم خوب و با تجربه ای نشان داد كه از لحاظ فنی در سطح بالایی قرار داشت. ما هم بازی خوبی ارائه دادیم و به نظر کمی اسیر بدشانسی شدیم. پیش از بازی سجاد بندی سعدی را به دلیل مصدومیت و علی فاخر را به دلیل محرومیت از دست دادیم و در اواسط بازی هم مصطفی طیبی به دلیل اسیب دیدگی از زمین خارج شد. در جريان بازی هم یک موقعیت دروازه خالی و یک مهار فوق العاده از مصطفی نظری در ثانیه های پایانی فرصت گلزنی را از ما گرفت تا بازی خوبی که انجام دادیم بدون امتیاز برای ما به پایان برسد.
 
وي افزود: داوری بازی هم به ضرر ما تمام شد زيرا هیچ سوتي ۵۰ – ۵۰ ای به سود ما زده نشد. در یک صحنه بازیکن توسط حریف زمین خورد و در حالی که به دنبال فردی بودیم که برای ما پنالتی نقطه دو را بزند، فهمیدیم داور خطای بازیکن ما را اعلام کرده. بدشانسی در این بازی با داوری موجب شکست ما از تاسیسات در یایی تهران شد.
 
نعمتی در مورد مصدومیت مصطفی طیبی گفت: در هنگام بازی از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شد و قرار است پس از معاینه پزشک، وضعیت او مشخص شود و امیدواریم مشکل خاصی برای او پیش نیاید.

انتهاي پيام/
برچسب ها: فوتسال ، نعمتی ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار