آژانس عكس ایران با برگزاری نمایشگاه هایی در سراسر كشور، آثار ماندگار دوران دفاع مقدس و خالقان این آثار را معرفی می كند.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، پس از امضای توافقنامه ای بین این انجمن و انجمن عكاسان دفاع مقدس، آژانس عكس ایران ضمن معرفی آثار اشاره شده، زمینه برگزاری نشست های تخصصی وقایع نگاری و تحلیل آثار عكاسی را فراهم خواهد كرد.

بنابراین گزارش؛جمع آوری، حفظ، بازسازی و و نگهداری عكس های دوران دفاع مقدس و انتشار مناسب آن ها در سطح جامعه از ضرورت های حوزه فرهنگ و هنر است كه آژانس عكس ایران تلاش می كند تا در این راستا گام بردارد.

بر اساس این گزارش؛ با توجه به توافقات صورت گرفته، این جریان سازی فرهنگی در راستای بیانی روشن از جلوه های ماندگار دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به دور از هرگونه تحریفی است كه این مستند سازی و نمایش آثار در قالب مجموعه فعالیت های تحقیقی و علمی صورت می گیرد. همچنین در این اقدام، تلاش می شود تا خالقان این آثار كه در سخت ترین شرایط ممكن، لحظات ناب انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را ثبت كرده اند، در شان خود به نسل های امروز و آینده جامعه معرفی شوند.

بنابراین گزارش؛ در این تفاهم نامه همچنین قرار شد ضمن نمایش آثار عكاسان مطرح دفاع مقدس در سراسر كشور، مجموعه فیلم های مستندی از زندگی و آثار این عكاسان ساخته شود.

آژانس عكس ایران پس از تصمیم شورای سیاست گذاری انجمن سینمای جوانان ایران، فعالیت مجدد خود را از فرودین ماه سال جاری به مدیریت علیرضا كریمی صارمی آغاز كرد و تلاش می كند تا زمینه بهبود شرایط حوزه عكاسی را فراهم كند.


انتهای پیام/


برچسب ها: نمایش ، سراسر ، دفاع ، مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار