مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره ) کاشان از رشد 16درصدي جمع آوری صدقات در 6 ماهه نخست امسال در این شهرستان خبر داد.

حسن اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان در کاشان با اشاره به جمع آوری مبلغ 9 میلیارد ريالی صندوق های صدقات در این شهرستان طی 6 ماهه نخست سال جاری گفت:اين ميزان کمک نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته از رشد 16درصدي برخو ردار شده است.

وی با تقدیر از حمایت های مادی و مشارکت های معنوی شهروندان خیر کاشانی در کمک به محرومان و رفع مشکلات مالي نیازمندان افزود: تعداد 37 هزار و 587 عدد صندوق صدقه در شهرستان کاشان توزیع شده است که از این تعداد 34 هزار و 913 صندوق کوچک ، هزار و 514 صندوق متوسط و هزار و 160 عدد نیز از صندوق ها صندوق بزرگ است.

به گفته وی، صدقات در شهرستان کاشان به دو شیوه سنتي و الکترونيکي جمع آوري می شود و به صورت کاملا برنامه‌ريزي شده در اختيار خانواده‌هاي نيازمند و محروم کاشان قرار مي‌گيرد.

مدير کميته امداد امام خميني (ره) کاشان اظهارداشت: درآمد صدقات براي تامين جهيزيه دختران بي سرپرست، کمک هزينه درماني بيماران نيازمند، هزينه تحصيلي دانش آموزان مددجو و ساخت مسکن براي نيازمندان مصرف مي شود.

اسماعیلی در ادامه از برنامه ریزی های صورت گرفته به منظور اعتماد سازی، اطلاع رسانی و تنویر اذهان عمومی برای ارسال پیامک به مشترکین صندوقهای صدقات خبر داد و گفت: مبلغ تخلیه شده از مشترکین به وسیله پیامک کمتر از 10 روز پس از دریافت صدقه به آنها اطلاع داده می شود.

وی در پایان پرداخت صدقه به قصد قربت از مال شخص در فرهنگ اسلامي را تاکید کرد و گفت: صدقه دادن آثار و برکات فراواني در زندگي دنيوي و اخروي شخص به دنبال دارد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: اصفهان ، کاشان ، جمع ، آوری ، صدقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.