رقابت های کشتی آزاد بازی های آسیایی اینچئون؛

هادی هم به فینال رسید/4 مدال طلا در انتظار گوش شکسته های ایرانی

پرویز هادی به ديدار فينال وزن 125 كيلوگرم رقابت هاي كشتي آزاد بازي هاي آسيايي اينچئون راه يافت تا عصر امروز هر 4 نماینده کشتی ایران برای کسب مدال طلا مقابل حریفانشان مبارزه کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در وزن 125 كيلوگرم پرويز هادي در دور اول مقابل ژائو دنگ از چين نفر سوم آسيا و نفر پنجم رقابت هاي جهاني با نتيجه 11 بر صفر به برتري دست يافت. وي در دور دوم مقابل جارگال ساي خان از مغولستان نفر دوم بازي هاي آسيايي گوانگجو با نتيجه 4 بر صفر به برتري دست يافت تا در مرحله نيمه نهايي به مصاف نام از كره جنوبي نايب قهرمان آسيا برود.هادی در این مرحله با شکست 9بر یک نام دیگر کشتی گیر کشور میزبان به فینال رسید.
 
 در وزن 86 كيلوگرم ميثم مصطفي جوكار در دور اول مقابل ژان فنگ از چين نفر سوم آسيا با نتيجه 11 بر يك به پيروزي رسيد. وي در دور دوم پاوان كومار از هند را با نتيجه 10 بر صفر شكست داد و راهي مرحله نيمه نهايي شد. وی در این مرحله با نتیجه 4 بر یک گواينگ كيم از كره جنوبي را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. حریف وی در این دیدار یسبولات نورژومبایف از قزاقستان است.
 
در وزن 74 كيلوگرم عزت اله اكبري پس از استراحت در دور نخست در مرحله يك چهارم نهايي مقابل محمد بوت از پاكستان با نتيجه 10 بر صفر به برتري دست يافت و به جمع چهار كشتي گير برتر راه يافت. وي در مرحله نيمه نهايي مقابل لي از كره جنوبي نفر سوم آسيا در حالي كه تا دقايق پاياني با نتيجه 3 بر 3 از حريف عقب بود با نتيجه 4 بر 3 به برتري دست يافت و فيناليست شد .اکبری در این دیدار به مصاف رشید قربان اف دارنده مدال برنز جهان و قهرمان آسیا از ازبکستان می رود. 
 
در وزن 61 كيلوگرم مسعود اسماعيل پور در دور نخست مقابل جمشيد كنجي يف از ازبكستان با نتيجه 11 بر يك به برتري دست يافت. وي در دور دوم لي سئونگ چول از كره جنوبي را با نتيجه 7 بر 2 با اقتدار شكست داد و راهي مرحله نيمه نهايي شد. اسماعيل پور در مرحله نيمه نهايي در يك كشتي ديدني با نتيجه 8 بر 3 از سد دولت نيازبيكوف از قزاقستان دارنده مدال برنز جهان به برتري دست ياف و فيناليست شد.حريف وي در ديدار فينال باجرانگ باجرانگ از هند نفر سوم جهان است.

انتهای پیام/
برچسب ها: کشتی ، آزاد ، تیم ملی ، اینچئون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۱۵:۵۲ ۰۷ مهر ۱۳۹۳
درود بر ملايري هاي عزيز وميثم مصطفي جوكار
آخرین اخبار