محرم‌علی آل‌عمران رئیس اداره سلامت منطقه 4 از شناسایی و درمان دانش‌آموزان بی‌بضاعت دارای اختلالات توانبخشی دراین منطقه خبر داد.

محرم‌علی آل‌عمران رئیس اداره سلامت منطقه در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: توزیع بسته‌های آموزشی سلامت محور در بین دانش‌آموزان، تهیه و توزیع بسته‌های آموزشی بین مدارس محروم منطقه، اجرای نمایش و تئاتر با موضوع سلامت در 10 مدرسه شمال‌شرق تهران در هفته اول مهر ماه از برنامه های در دست اجرا در این ایام است.

وی افزود: در حوزه مدارس محروم و بی‌بضاعت سطح منطقه، با همکاری کلینیک توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانش‌آموزانی که دارای اختلالات توانبخشی (گفتار، یادگیری و..) هستند را از طریق غربالگری و تست‌های رایگان شناسایی خواهیم کرد تا علاوه بر اطلاع‌رسانی به خانواده  ایشان شرایطی فراهم شود تا این عزیزان با استفاده از تحقیقات 80 درصدی درمان و به محیط‌های آموزشی بازگردانده شوند. 

رئیس اداره سلامت منطقه 4 در پایان با اشاره بر تقارن روز سالمند همزمان با فصل بازگشایی مدارس خاطرنشان کرد ، همزمان با روز سالمند، دو ویژه برنامه در دستور کار داریم که طی آن در روزهای 6 و 7 مهر ماه به ترتیب دو جشن بزرگ را در آمفی تئاتر شهرک امید و "نگارخانه برگ" ناحیه 3 از ساعت 15 الی 17 برپا می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: دانش ، آموزان ، منطقه 4
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار