در حملات روز گذشته القاعده به انقلابیون انصارالله ده‌ها تن کشته ومجروح شدند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل خبرگزاری رویترز، در حمله انتحاری که روزگذشته یکی از عناصر القاعده  با خودرویی بمب گذاری شده به بیمارستانی در شهر مجزر در استان مأرب یمن که انقلابیون انصارالله از آن به عنوان پایگاهی استفاده می‌نمودند کردند، دست کم 15 تن کشته و بیش از 50 تن مجروح شدند.

گروه تروریستی انصار الشریعه که شاخه محلی القاعده در "جزیرة العرب" (شبه جزیره عربستان) می باشد در بیانیه‌ای  از طریق توئیتر اعلام کرد:" ده ها تن از حوثی‌های رافضی عصرروز یکشنبه بر اثر هدف گرفتن تجمعی از آنها در بیمارستان "جفره" در منطقه مجزره در استان مأرب توسط یکی ازاستشهادی های انصار الشریعه  با خودرویی بمب گذاری شده کشته شدند"

این گروه تروریستی همچنین اعلام کرده است که هدف از این حمله، بیمارستان جفره بوده است که حوثی ها آن را به پایگاهی برای عملیات خود بدل کرده بودند.

همچنین در حمله دیگری نیز که توسط نیروهای تروریستی القاعده انجام شد 5 تن کشته شدند.

مسئولان محلی در این باره گفته اند که در کمینی که پیکارجویان القاعده برای یک خودرو متعلق به انقلابیون انصار الله گذاشتند، پنج تن از آنها کشته شدند.

القاعده در این باره اعلام کرده است که تعداد کشته شدگان انصارالله به شش تن می‌رسد؛ اما هنوز مطلبی از سوی انصارالله در این باره منتشر نشده است.

گفتنی است، پیشتر نیز گروه انصار الشریعه حملاتی به تأسیسات نظامی و غیرنظامی دولت یمن داشته؛ اما پس از تسلط انقلابیون انصارالله بر صنعا پایتخت یمن، این گروه تروریستی تمرکز خودرا بر روی آنها قرار داده است.

انتهای پیام/ 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار