پژمان بازغی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سوءتفاهم و قضاوت محوریت فیلم "این سیب هم برای تو" است

پژمان بازغی بازیگر سینما و تلویزیون در نقش مهرداد در فیلم سینمایی "این سیب هم برای تو" نقش آفرینی می‌کند.

 پژمان بازغی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگران درباره بازی خود در فیلم سینمایی "این سیب هم برای تو" ساخته‌ی سیروس الوند گفت: این اثر حول محورمشکلات جوانان ساخته شده و روابطی که سبب تغییراتی در زندگی‌ها می‌شود من نقش" مهرداد" یکی از 4 نقش اصلی فیلم را ایفا می کنم .

وی افزود: سوء تفاهم و قضاوت محور اصلی این قصه است؛ که باعث می شود سرنوشت انسانها تغییر کند." مهرداد" هم کاراکتری است که دچار سوء تفاهم شده و اشتباه او منجر به ازدواج ناخواسته با شخصیت اصلی قصه می‌شود. که بعد از آن متوجه ی مسیر انتخابی اشتباه خود می‌شود.
 
وی در خصوص تفاوت این نقش با کار‌های قبلی خود اظهار داشت: من دراین میان کار نکرده بودم و این نوع ژانر برایم تازگی داشت به انضمام این که به کار با سیروس الوند علاقه مند بودم.
 
بازغی در خصوص کار با سیروس الوند عنوان کرد: کار با  سیروس الوند خیلی خوب است چرا که الوند بسیار مهربان و دوست داشتنی است.
 
وی در پایان در خصوص کار‌های دیگر خود خاطر نشان کرد:‌ قرار است در یک فیلم سینمایی ایفای نقش کنم اما اسمی از آن نمی‌برم علاوه برآن در مجموعه های تلویوزیونی " دولت مخفی" ، " گذر از رنجها" و " آسمان من" بازی کرده ام که همه در نوبت پخش هستند.

گفتنی است: فیلم سینمایی " این سیب هم برای تو" به کارگردانی سیروس الوند و تهیه کنندگی محمد نشاط در حال تولید  برای سی و سومین جشنواره‌ی فیلم فجراست که "رعنا آزادی ور"،" پژمان بازغی"،" پریناز ایزد یار"،" امیر علی دانایی" و" چنگیز جلیلوند" در این اثر نقش آفرینی می کننند.

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.