فرمانده یگان عملیات و کنترل طرح های ویژه ترافیکی پلیس راهور تهران گفت: 90 درصد تقاطع های شهر تهران به دوربین های هوشمند ثبت تخلف مجهز هستند.

سرهنگ سعید سپهری فرمانده ‌یگان عملیات و کنترل طرح‌های ویژه ترافیکی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: 90 درصد تقاطع های شهر تهران به دوربین های هوشمند ثبت متخلف‌ مجهز  شده‌اند و به صورت خودکار و مکانیزه راننده‌های متخلف‌ را اعمال قانون می‌کنند.
 
وی در ادامه افزود: با تجهیز تقاطع‌ها به دوربین‌های ثبت تخلف، در تمام ساعات شبانه روز حتی زمان‌هایی که پلیس در محل حضور ندارد، تخلفات رانندگی ثبت خواهد شد.

*اجرای طرح ایست به احترام زندگی از 15 مهر

سپهری در ادامه از اجرای طرح ایست به احترام زندگی خبر داد و بیان داشت: این طرح در تمام تقاطع های شهر تهران به منظور کاهش تصادفات وسایل نقلیه با عابرین پیاده به طور پایدار و اساسی اجرا خواهد شد.
 
وی با اشاره به اینکه این طرح هم اکنون در چند تقاطع در حال اجراست عنوان کرد:طرح ایست به احترام زندگی همچون طرح بستن کمربند به طور مستقر از 15 مهر در شهر تهران اجرا خواهد شد و در مرحله‌ی بعد در کلان شهرها نیز به اجرا در خواهد آمد.

 فرمانده یگان عملیات و کنترل طرح های ویژه ترافیکی پلیس راهور تهران خاطرنشان کرد: در این طرح عدم تجاوز به گذرگاه عابر‌پیاده نظارت ویژه خواهند شد و در صورت بروز تخلف از سوی راننده ها، آنان به پرداخت 200 هزار ریال جریمه نقدی ملزوم خواهند شد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: تقاطع ، ثبت ، تخلف ، دوربین ، سپهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار