پس از یک بار تلاش ناکام، یک نهاد صهیونیستی دوباره در حال تلاش است تا دامنه‌های اینترنتی ایران را ضبط کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه جروزالم‌پست، 34در پی آنکه حدود 3ماه پیش شرکت "آیکان" ،که مسئولیت تحویل و نام‌گذاری دامنه‌های اینترنتی برای کشورهای مختلف دنیا را به عهده دارد ، تلاش جمعی از وکلای اسرائیلی برای ضبط دامنه‌های اینترنتی ایران را ناکام گذاشت "شورات هادین" مرکز حقوقی رژیم صهیونیستی، بار دیگر در تلاش  است تا به این هدف خود دست یابد.

حدود سه ماه پیش جمعی از وکلای صهیونیست با طرح این ادعا که ایران در حال فعالیت تروریستی است با ارائه دادخواستی به دادگاهی در آمریکا خواستار توقیف دامنه‌های اینترنتی کشورهای ایران، سوریه و کره شمالی شدند، اما موسسه آیکان در پاسخ به رأی دادگاه فدرال آمریکا  اعلام کرد که دامنه‌های اینترنتی کشورهای "دارایی" نیست و نمی‌توان آنها را توقیف یا مصادره کرد. 

این وکلا صهیونیست این دادخواست را به نمایندگی از برخی از شهروندان آمریکا و شهرک‌نشین‌های صهیونیسشتس که مدعی بودند قربانی تروریسم شده‌‌اند به دادگاه ارائه داده بودند.

روزنامه جروزالم‌پست با استناد به مدارکی که در اختیار این روزنامه صهیونیستی قرار گرفته مدعی شده مرکز حقوقی رژیم صهیونیستی ،که یک نهاد خصوصی برای دفاع از حقوق قربانیان تروریسم است، تلاش دوباره‌ای را برای مصادره دامنه‌های اینترنتی که در اختیار دولت‌های کشورهای ایران، کره شمالی و سوریه قرار دارند آغاز کرده است. 

 این نهاد خصوصی صهیونیستی و شرکت "رینس فلدمن" آمریکا در تلاشند تمامی دامنه‌های اینترنتی که در اختیار ایران سوریه و کره شمالی ا قرار دارند، از جمله دامنه ir TLD.، نسخه فارسی ir TLD. و تمامی پروتکل‌های اینترنتی مورد استفاده دولت‌های ایران، سوریه و کره شمالی را ضبط کنند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار