به زودی؛

مرغ منجمد در بورس کالا عرضه می‌شود

مرغ منجمد شرکت پيشگامان نصر زنجان در بورس کالاي ايران پذيرش شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع رساني بازار سرمايه (سنا)، منوچهر ميرزايي مدير پذيرش و بازاريابي بورس کالاي ايران با اعلام اين خبر گفت : مرغ منجمد شرکت پيشگامان نصر زنجان در شش مهرماه در تالار محصولات کشاورزي پذيرش شده است و بزودي عرضه مي شود.

ميرزايي با تاکيد بر اينکه بورس کالاي ايران از عرضه فرآورده هاي دامي و طيور در اين بورس استقبال مي کند، اعلام کرد : بسترها و زيرساخت هاي مناسب براي دادوستد فرآورده هاي دامي و طيور در بازار اصلي و بازار فرعي فراهم است و عرضه کنندگان و خريداران اين محصولات مي توانند در بستري شفاف، منطقي و رقابتي محصولاتشان را معامله کنند.

مدير پذيرش و بازاريابي بورس کالاي ايران توضيح داد : در صورت توسعه و رونق معاملات فرآورده هاي دامي و طيور در بورس کالا مي توانيم شاهد رشد کيفيت و ايجاد رقابت در بازار آن باشيم.

اميرعبادي مديرعامل شرکت پيشگامان نصر زنجان نيز با اعلام اينکه به زودي مرغ منجمد در بورس کالاي ايران عرضه مي شود، گفت : ما به دليل مکانيسم بورس کالا و اطمينان از نحوه معاملات در آن، مرغ منجمد را در اين بورس عرضه مي کنيم.

وي افزود : شرکت پيشگامان نصر زنجان برنامه دارد حدود 5 تا 6 هزار تن مرغ منجمد را براي عرضه اول به روي تابلوي بورس کالا ببرد که در صورت استقبال حجم عرضه را در نوبت هاي بعدي افزايش خواهد داد.

عبادي همچنين با اشاره به اينکه شرکت پيشگامان نصر زنجان به عراق، لبنان، روسيه، ارمنستان و افغانستان صادرات دارد، اظهار داشت : اين شرکت همچنين  به عرضه صادراتي مرغ منجمد از طريق بورس کالا نيز تمايل دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار