ابوالقاسم میری گفت: فدراسیون بر روی مدال کاوه موسوی برنامه‌ریزی کرده بود اما این ناکامی در کسب مدال قابل پیش‌بینی بود.

ابوالقاسم‌ میری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان داشت: عدم کسب مدال توسط دو پرتابگر چکش در اینچئون قابل پیش‌بینی بود و باید مورد بررسی قرار داد تا مشخص شود چرا حداقل یک پرتاب سالم باید جوابگوی این نتایج باشند.

وی افزود: در کمیته پرتاب‌ها همیشته این موضوع مطرح بوده که موسوی در اردوهای خارج از کشور رکوردهای خوبی را ثبت کرده اما زمانی را در اردوی کشورمان و مسابقات لیگ شرکت نکرده و اعزام گشتند به همین علت نتیجه را قابل پیش بینی ذکر کردم.

میری اظهار داشت: ورزشکاران در خصوص اردوها شرایط رفت و آمدشان به تمرین،‌وضعیت کاری گله‌مند هستند و مسئولان باید جواب  قانع کننده‌ای به آنها داشته باشند.

وی درباره مشکلات اقتصادی فدراسیون بیان کرد: وضعیت اقتصادی بر روی تمرین‌ها، اردوها و تماس‌ها و موضوعاتی که مربوط به قهرمانی می‌شود را تحت شعاع قرار می‌دهد و ورزشکاران ما به راحتی نمی‌توانند در مسابقات آسیایی و اروپایی شرکت کنند و باید به این رشته ورزشی بها داد.

رئیس کمیته ماراتن گفت: در کشور به فوتبال خیلی اهمیت می‌دهند اما متاسفانه کشور صنعتی شده و باعث افت این رشته شده است در صورتی که رشته دو و میدانی در بخش بانوان و آقایان دارای 47 ماده هست و شانس کسب مدال نیز افزایش پیدا می‌کند اما در ایران ارزش و بهایی به این رشته پایه نمی‌دهند.

وی تصریح کرد: دو و میدانی در دنیا جایگاه بالایی دارد به طوریکه برای مسابقات زیر 10 ثانیه‌شان مردم برای تماشای آن هزینه‌های می‌کنند اما در کشورما از فوتبال فقط پول درمی‌آورند با اینکه ما استعدادهای خیلی خوبی در دو و میدانی داریم از جمله احسان حدادی که خودش به پرتاپ دیسک علاقمند شد و اظهار داشت که اگر حقوق 1 بار در سال فوتبالیست ما را داشت الان رکوردش خیلی بالاتر بود و نفر اول جهان می‌شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مدال ، فدراسیون ، ورزشکار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار