مدیر اداره مطالعات و برنامه ریزی منطقه 6 از اجرای اردوهای یکروزه درون شهری درطول مهر ماه برای دانش آموزان سطح منطقه خبر داد.

 مختار روحانی رئیس اراره مطالعات و برنامه زیزی منطقه 6 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با بیان این خبر افزود: اردوهای  دورون شهری دانش آموزان در سطح محلات  وبا همکاری مدارس از 7 موزه و مکان‌های دیدنی از جمله موزه خانه دکتر شریعتی، موزه شهدا، لانه جاسوسی، موزه فرش در یک روز برگزا می‌شود.
 
وی اظهار کرد:‌ این طرح که به مدت یک ماه برگزار می‌شود، ویژه طرح استقبال از مهر است و در این زمینه به مدارس هر محله اعتبارات لازم اختصاص داده شده است.
 
روحانی در ادامه افزود: اجرای طرح همیار فرهنگی در مدارس با هدف نشاط و تعالی دانش آموزان در غالب مسابقات  وبلاگ نویسی و خاطر نویسی با موضوعات آموزشی و تربیتی، حمل ونقل و محیط زیست در مهر ماه برگزار می‌شود.
 
رئیس داره مطالعات و برنامه ریزی منطقه 6 با اشاره به برنامه ریزی‌های لازم برای شستشوی فرش‌های مدارس خاطر نشان کرد:‌ آموزش‌های حضوری و غیر حضوری به وسیله اهدای بسته‌های آموزشی سلامت محور به دانش آموزان و اجرای تئاتر‌های نمایشی با موضوع سلامت در مدارس از دیگر اقدامات در مهرماه است.

انتها پیام/      
برچسب ها: تور ، ویژه ، برگزاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار