رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بسیجیان در طول دفاع مقدس اسلام دین و اعتقادات را زنده نگه داشتند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام و المسلیمن شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در تجمع بزرگ بسیجیان حضور بنیاد شهید و امور ایثارگران با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: بسیجیان و ایثارگران در طول دفاع مقدس درس فداکاری به مردم دادند و باید جامعه و نسل آینده را با جنگ و اهداف آن آشنا کرد.

معاون رئیس جمهور با اشاره به نو بودن پدیده انقلاب در سال 59ابراز کرد: با ظهور انقلاب استکبار جهانی منافع خودش را در خطر دیدو ناگزیر دست به توطئه‌های داخلی دست که باحضوربسیجیان منجر به خنثی شدن آن‌ها شد.

و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر احساس خطر کردن استکبار جهانی خاطرنشان کرد: استکبارجهانی عملیاتی با وسعت بی نهایت به واسطه رژیم بعثی عراق انجام داد که با فداکاری‌ بسیجیان و ایثارگران رو به رو شد.

نماینده ولی فقیه با اشاره به تشکیل بسیج 36میلیونی ابراز کرد: با شروع جنگ همه ملت در صحنه حاضرشدند و با فداکاری دین و اعتقادات را زنده نگه داشتند.

وی همه روزهای دفاع مقدس را روزهای استثنایی و یوم الله دانست که همه آنها مرهون استقامت رزمندگان و بسیجیان بود.

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی ثبات جامعه ایران و صحبت‌های رئیس جمهور حسن روحانی درمجامع بین المللی را به خاطر فداکاری بسیجیان در دوران جنگ عنوان کرد.

لازم به ذکر است اجتماع بزرگ بسیجیان و ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز عصر در ساختمان شهید ترک نژاد بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار