در آفيس نسخه 2013 ويژگي جديدي به نام Read Mode اضافه شده است که به کاربران امکان مي دهد روخواني متن ها را در Word راحت تر انجام دهند و فايل را با فرمتي مخصوص مطالعه مشاهده کنند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، در آفيس نسخه 2013 ويژگي جديدي به نام Read Mode اضافه شده است که به کاربران امکان مي دهد روخواني متن ها را در Word راحت تر انجام دهند و فايل را با فرمتي مخصوص مطالعه مشاهده کنند.

مي توانيد براي فعال سازي Read Mode ابتدا سند دلخواه تان را از طريق روش معمول يعني از منوي فايل و انتخاب گزينه Open در Word 2013 اجرا و سپس براي سوئيچ به حالت خواندن، روي آيکن «Read Mode» کليک کنيد.

حال سند مورد نظرتان به صورت نمايش ستوني نمايان مي شود و همچنين شاهد فلش هاي کوچکي در سمت چپ و راست صفحه خواهيد بود که به وسيله آن ها، مي توانيد صفحه را به راحتي پيمايش کنيد.

در صورت نياز مي توانيد عرض ستون نمايش را تغيير دهيد؛ براي اين کار روي گزينه View کليک و در منوي باز شده گزينه «Column Width» را انتخاب کنيد. در اين منو گزينه هاي ديگري براي اعمال تغييراتي مانند انتخاب لايه مورد نظر و تعيين رنگ و... وجود دارد.

همچنين در بخش Page Color سه مدل براي انتخاب نوع رنگ در حالت نمايش متن در نظر گرفته شده که مي توانيد به دلخواه يکي از آن ها را برگزينيد و در صورت انتخاب گزينه Inverse نمايان مي شود.

ممکن است سند شما حاوي يادداشت هاي اضافه و توضيحي باشد که در اين صورت براي نمايش آن ها مي توانيد از منوي View گزينه Show Comments را انتخاب کنيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار