مدیرعامل تیم فوتسال بانوان ایذه در خصوص مشکلات پیش آمده گفت: بی‌‌کفایتی مسئولان ایذه سبب شد مشکلات زیادی پیش بیاید حتی خودم هم دچار استرس شدم.

اخلاقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مسئولان با بی‌کفایتی خود به تیم استرس وارد کردند نماینده آن الفبا را نمی‌شناسد و نمی‌داند که ورزش هم جزئی از سیاست است بحث ما به درگیری، بعد از آن به دادگستری کشیده شد اهواز شهری بی‌صاحب است و در و پیکر ندارد.

وی در ادامه در خصوص علت درگیری بیان کرد: مسئول آمبولانس نمی‌داند برای 5 تا آمبولانس یک شوکر کافی نیست. مسئولان ورزشی ایذه به فکر جان بانوان ورزشکار نیستند و کسی به عنوان مسئول استان نگاهی به بانوان ندارد تنها باشگاه‌های خصوصی وابستگی به دولت ندارند برای همین در حق این باشگاه‌ها ظلم می‌شود.

مدیرعامل تیم فوتسال ایذه همچنین تصریح کرد: همه مسئولان ورزشی ایذه حتی مدیر ورزشی آن بی‌کفایت هستند تیم من مربی ندارد به دلیل نا به سامانی ورزشی ایذه هیچ شخصی حرف ‌ما را در خوزستان نمی‌شوند و ما هیچ حمایت کننده‌ای نداریم اگر به همین منوال پیش رود توان ماندن تیم ما تا نیم فصل است.

اخلاقی اذعان داشت: من خرج باشگاه را از جیب می‌دهم به مسئولان دولتی هم که می‌گویم آنها هیچ حمایتی نمی‌کنند در صورتی که باشگاه ما مانند دیگر باشگاه‌ها درتمام رده‌های سنی بازیکن به تیم ملی داده‌ایم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به دلیل نداشتن توان مالی 5تا از بازیکنان تیم ملی امان به تیم شرکت ملی حفاری رفته‌اند امیدوارم مسئولان رده بالای فوتسال صدای ما را بشنوند.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: اخلاقی ، فوتسال ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار