مسئول بسیج دانشگاه علم و صنعت گفت: امیدواریم شخصی که سکان وزارت علوم را به دست می‌گیرد نسبت به جایگاه دانشگاه اشراف کامل داشته باشد و بتواند سیاست را با اصول علمی از دانشجویان مطالبه کند نه بر اساس نگاه‌های حزبی.

"سیدرضا هاشمی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به وزیر علوم پیشنهادی، اظهار داشت: مقام معظم رهبری همواره تاکید داشتند که دانشگاه باید در اختیار کسانی باشد که پیشرفت علمی کشور را به حد تعالی برسانند.

مسئول بسیج دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه وزارت علوم باید سیاستی را اختیار کند که فضای آموزش عالی از سیاست‌ بازی‌ها دور باشد، تصریح کرد: در صورتی که دانشگاه به سمت سیاست‌زدگی پیش رود، موضوع علمی کشور به صورت جدی مورد خدشه قرار خواهد گرفت، لذا مطالبه اصلی ما دوری از سیاست‌زدگی و اولویت قرار دادن مسائل علمی و پیشرفت علمی آموزش عالی کشور است.
 
وی ادامه داد: نمایندگان آنچه را که جامعه دانشگاهی و تشکل‌های دانشجویی از وزارت علوم انتظار داشتند با فرجی‌دانا مطرح کردند،‌ اما متاسفانه اهمیت نداد. لذا امیدواریم شخصی که سکان وزارت علوم را به دست می‌گیرد که نسبت به جایگاه دانشگاه اشراف کامل داشته باشد و بتواند سیاست را با اصول علمی به دانشجویان آموزش دهد نه بر اساس نگاه‌های حزبی.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار