رئیس اتحادیه املاک استان تهران با اشاره به اینکه ما از موافقان صد در صد افزایش تسهیلات مسکن هستیم گفت: افزایش تسهیلات خرید مسکن اقتصاد بازار مسکن را تحریک می‌کند.

حسام عقبایی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه ما از موافقان صد در صد افزایش تسهیلات مسکن هستیم گفت: افزایش تسهیلات خرید مسکن اقتصاد بازار مسکن را تحریک می‌کند.

وی در ادامه افزود: باید توجه ویژه ای به تولید مسکن داشته باشیم و عرضه و تقاضا را متعادل کنیم.

رئیس اتحادیه املاک استان تهران با اشاره به اینکه باید به فکر راه‌های دیگر برای تحریک بازار مسکن باشیم گفت: ارائه تسهیلات خوب است اما باید مطمئن باشیم که همراه با این تسهیلات توزیع نیز صورت می‌گیرد.

عقبایی در ادامه توضیح داد: تسهیلات 80 میلیون تومانی رقم بالایی نیست که باعث ایجاد تورم در بازار شود و باید با برنامه ریزی دقیق این تسهیلات به بازار ارائه شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: طی 8 سال گذشته که تسهیلات مسکن افزایش نیافته بود با بالا رفتن قیمت زمین قیمت مسکن رشد کرده بود.

رئیس اتحادیه املاک استان تهران در ادامه به مثبت ارزیابی کردن به دریافت مالیات از عایدی مسکن اشاره کرد و گفت: در صورتی که این مالیات از تولیدکنندگان مسکن و واسطه گران دریافت شود نقش مؤثری در کنترل قیمت‌ها دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تسهیلات ، وام ، توزیع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار