سید ابوالفضل اسماعیلی معاون هماهنگی امور زائران استاندار قم در نشست صمیمی استاندار قم با سرمایه‌گذاران گردشگری که در تالار امام رضا(ع) استانداری برگزار شد، گفت: استان قم از نظر توریسم‌پذیری ظرفیت بالایی دارد و باید تبدیل به قطب زیارتی در کشور شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ سید ابوالفضل اسماعیلی معاون هماهنگی امور زائران استاندار قم  در نشست صمیمی استاندار قم با سرمایه‌گذاران گردشگری که در تالار امام رضا(ع) استانداری برگزار شد، اظهار کرد: استان قم از نظر توریسم‌پذیری ظرفیت بالایی دارد و باید تبدیل به قطب زیارتی در کشور شود.
 
اسماعیلی افزود : در حال حاضر بزرگترین دغدغه ما مسائل زیست محیطی است که ما را بسیار محدود می‌کند و این محدودیت دست ما نیست.

اسماعیلی تصریح کرد : در صورتی که مشکل بین دستگاهی در زمینه گردشگری مذهبی وجود داشته باشد در استان بررسی و نسبت به برطرف کردن آن اقدام می‌شود و در صورتی که نیاز به مکاتبه باشد استاندار مکاتبات لازم را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به پیگیری‌های استاندار قم در ارتباط با برنامه‌های مربوط به احیای زیارت در قم گفت: بسیاری از مشکلات که به این موضوع مربوط می‌شود در کارگروه احیای زیارت بررسی می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد : در تلاش هستیم کارگروه زیارت فاطمه معصومه(س) در قم راه‌اندازی شود تا مشکلات گردشگری مذهبی در قم به صورت جدی پیگیری شود.
 
انتهای پیام/ش/ن
برچسب ها: قم ، راه ، اندازی ، کارگروه ، حضرت ، معصومه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.