راجرز سرمربی لیورپول از نتیجه تساوی مقابل اورتون ناراضی بوده و شاگردانش را مستحق پیروزی می‌داند، وی همچنین ابراز امیدواری کرد سرمربی تیم ملی انگلیس از رحیم استرلینگ بیش از اندازه توقع نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، تیم‌های لیورپول و اورتون در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به تساوی یک بر یک رسیدند اما برندن راجرز معتقد است شاگردان وی مستحق کسب نتیجه پیروزی بودند.

راجرز گفت: ما به نتیجه‌ای که مستحق آن بودیم دست نیافتیم. کاملا واضح بود که بازیکنان لیورپول بهتر از حریف بازی کردند. هر چند ما گل راحتی دریافت کردیم اما من به شاگردانم افتخار می‌کنم. آنان از لحاظ فنی عالی کار کردند و تقریبا در تمام مدت بازی خط دفاع بدون ایراد بود. باید حداقل دو گل دیگر هم به ثمر می‌رساندیم و اطمینان دارم داور یک پنالتی به سود ما را نگرفت. نتیجه ناامیدکننده بود اما نشان داد بازیکنان لیورپول پیشرفت خوبی نسبت به فصل قبل کرده‌اند.
 
** استرلینگ را خسته نکنید
راجرز در ادامه ابراز امیدواری کرد سرمربی تیم ملی انگلیس برای انجام بازی‌های مقدماتی یورو 2016 بیش از حد به رحیم استرلینگ فشار وارد نکرده و این بازیکن 19 ساله را خسته نکند.

راجرز گفت: بسیار مهم است که روی هاجسون و من در مورد استفاده از استرلینگ با یکدیگر همکاری داشته باشیم. شاید راحت باشد که بگوییم رحیم 19 سال سن دارد و می‌تواند در هر بازی با اتکا به قدرت جوانی خوب بدود اما مطمئن باشید این شیوه نتیجه منفی در پی خواهد داشت. هر چند سرمربی تیم ملی انگلیس خواستار پیروزی است اما استراحت بازیکنان و آسیب نرساندن به آنان هم اهمیت دارد. قصد ندارم برای مربی تیم ملی انگلیس راه و روش تعیین کنم اما از او می‌خواهم با مربیان باشگاهی همکاری داشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تساوی ، پیشرفت ، استرلینگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار