ثروتی در نطق میان دستور:

خوی زورگویی غرب موجب انزجار جهانی شده/داعش غلام حلقه‌به گوش استکبار جهانی است

نماینده مردم بجنورد، مانه، سلمقان و جاجرم گفت: از مواضع ریاست جمهوری در سفر نیویورک تشکر و از از اظهارات دیوید کامرون ابراز تنفر می‌کنیم، خوی زورگویی و ضد انسانی آنان موجب نفرت و انزجارجهانی گردیده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، موسی‌الرضا ثروتی نماینده مردم بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان در نطق میان‌‌دستور خود در جلسه علنی امروز یکشنبه 6 مهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: از مواضع ریاست جمهوری در سفر نیویورک تشکر و از از اظهارات دیوید کامرون ابراز تنفر می‌کنیم، خوی زورگویی و ضد انسانی آنان موجب نفرت و انزجارجهانی گردیده است.  
 
وی افزود: گروهک داعش اعلام کرده که به مقابله با مردم انقلابی یمن خواهد رفت، معلوم است که غلام حلقه‌به گوش استکبار جهانی است و آمریکا و هم‌پیمانانش به دنبال زور‌گویی و ستم و مقابله با اسلام واقعی و مردم انقلابی‌اند، اینها تروریست‌پرورند.
 
ثروتی تصریح کرد: آمریکا دنیا را در کام آتش هواهای نفسانی خود می‌سوزاند و جنایات زیادی را در فلسطین، سوریه، عراق، افغانستان، ایران و تمام دنیا صورت می‌دهد که البته نابود خواهند شد و حق به پیروزی خواهد رسید که این وعده الهی است.
 
نماینده بجنورد در مجلس تاکید کرد: برای مقابله با تحریم و رکود اقتصادی نیازمند اجرای اقتصاد مقاومتی هستیم که با اجرای صحیح مسکن مهر و قانون جامع مسکن و رفع بوروکراسی حاکم بر صندوق توسعه ملی و بانک‌های عامل مقدور است.
 
وی ادامه داد: رفتارهای مدیران عامل بانک‌ها و وزارت‌خانه‌های صنعت و صندوق توسعه ملی حاکی از ناهماهنگی و بی‌برنامگی تیم اقتصادی دولت است امیدوارم رئیس‌جمهور به این موضوع توجه نموده و  یا سهمی برای استان‌ها منظور کند و یا حداقل استان‌های کمتر توسعه یافته را مورد توجه جدی قرار دهد و طرح‌های اقتصادی و اشتغال را برنامه‌ریزی نمایند.
 
وی ادامه داد: یکی از مشکلات جدی جامعه عملکرد نامناسب معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و معاونت منابع و سرمایه انسانی است که در چارچوب قانون عمل نمی‌کنند و به عملکرد آقای نوبخت امیدوار بودیم لیکن مفهومی به نام "عدالت و توزیع" مناسب اعتبارات و امکانات مشاهده نمی‌شود علی‌رغم تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد معاونت برنامه‌ریزی اصلاح رویه و روش مشاهده نمی‌شود.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: نماینده ، صحن ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار